تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
13

کنسرت آنلاین حجت اشرف‌زاده با همکاری ایرانسل

  • کد خبر : 13339
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کنسرت آنلاین حجت اشرف‌زاده با همکاری ایرانسل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، «حجت اشرف زاده» خواننده، نوازنده و آهنگساز پاپ و سنتی ایرانی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش خبر از اجرای کنسرت آنلاین داد. او در پست فضای مجازی‌اش گفت: بیش از پانزده ماه که دور از صحنه اجرا و نفس گرم شماییم. لحظه شماری می‌کنم برای دیدن شما اما شاید […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، «حجت اشرف زاده» خواننده، نوازنده و آهنگساز پاپ و سنتی ایرانی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش خبر از اجرای کنسرت آنلاین داد.

او در پست فضای مجازی‌اش گفت: بیش از پانزده ماه که دور از صحنه اجرا و نفس گرم شماییم. لحظه شماری می‌کنم برای دیدن شما اما شاید وقفه‌ای طولانی داشته باشیم. از طرفی آدم واقعا نمیدونه که چقدر زنده است و تا جهان به من فرصت داده است از دریچه یک برنامه آنلاین براتون یک کنسرت آنلاین اجرا کنم  تا انشالله با امید و عشق از این روزهای سخت بگذریم.

همچنین مجموعه ایرانسل اعلام کردد: کاربران ایرانسلی بطور مستقیم و بدون خرید اشتراک خاص می‌توانند از طریق صفحه لنز(lenz.ir) این کنسرت را مشاهده فرمایند و مشترکین غیر ایرانسلی مبلغ ده‌هزارتومان بابت اشتراک اپلیکیشن مربوطه پرداخت و کنسرت را ملاحظه می‌کنند.

کنسرت آنلاین «حجت اشرف زاده» چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=13339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.