تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

کنسرت علی زندوکیلی با «ایستگاه»

  • کد خبر : 27916
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
کنسرت علی زندوکیلی با «ایستگاه»
کنسرت مشترک «علی زندوکیلی» و ارکستر بزرگ ایستگاه ۲۰ آبان در برج میلاد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شنو ؛  این کنسرت با توجه به حضور ارکستر بزرگ، نخستین تجربه اجرای علی زندوکیلی است که به صورت ارکسترال برگزار خواهد شد.

این خواننده پیش‌تر با اجرا در آثاری به کارگردانی «محمد رحمانیان» و تئاتر «ترانه‌های قدیمی» به موسیقی ایران معرفی شد و به مرور آثارش مورد توجه قرار گرفت. در این کنسرت ارکستر «ایستگاه» با همراهی ارکستر پاپی که در کنسرت‌های علی زندوکیلی روی صحنه می‌رود، فضایی متفاوت را در نظر گرفته که تجربه‌ای جدید برای مخاطبان موسیقی به شمار می‌رود.

ارکستر «ایستگاه» پس از همکاری با ریچارد کلایدرمن در کنسرت تهران، با هنرمندانی چون ناصر چشم آذر نیز تجربه کنسرتی مشترک را در تالار وحدت داشت.

مهدی نوروزی سرپرست ارکستر بزرگ و خصوصی «ایستگاه»، درباره کنسرت مشترک با علی زندوکیلی معتقد است: «ارکستر ایستگاه معمولا با چهره‌هایی روی صحنه رفته که کارنامه مولف و تاثیرگذاری را در حوزه موسیقی و تئاتر تجربه کرده‌اند. معتقدم علی زندوکیلی از شاخص‌ترین خواننده‌های تلفیقی در ایران است.»

نوروزی می‌افزاید: «این کنسرت در بخش موسیقی‌اش در تلاش است که بتواند ماهیت واقعی آثار زندوکیلی را با جزییات کامل بنوازد و همکاری این خواننده در تمرینات، اولویت بالای او در اهمیت به مخاطبانش را نشان می‌دهد. ما هم تلاش می‌کنیم بهترین خروجی ممکن را روی صحنه اجرا کنیم.»

این کنسرت ۲۰ آبان‌ماه در برج میلاد برگزار خواهد شد.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=27916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.