تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
1

کودکان خود را پای نخستین کنسرت موسیقی تئاتر کودک بنشانید

  • کد خبر : 28817
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کودکان خود را پای نخستین کنسرت موسیقی تئاتر کودک بنشانید
انجمن صنفی سراسری موسیقی تئاتر ایران برای اولین بار کنسرت موسیقی تئاتر کودک را برگزار می‌کند.
به گزارش خبرگزاری شنو،  به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی موسیقی تئاتر ایران، «نخستین کنسرت موسیقی تئاتر کودک» توسط اعضای انجمن صنفی سراسری موسیقی تئاتر ایران با همکاری تالار هنر به اجرا در می‌آید. بنا بر این گزارش رویداد مذکور نخستین کنسرت موسیقی تئاتر کودک در تاریخ تئاتر کشور به شمار می‌آید که برای اولین بار با طرح انجمن صنفی سراسری موسیقی تئاتر ایران تنظیم و اجرا شده و با همکاری تالار هنر در این سالن اختصاصی تئاتر کودک و نوجوان به روی صحنه می‌رود.
 قطعات این کنسرت باز اجرای بخش‌های موزیکال نمایش‌هایی است که پیش‌تر به اجرای عمومی رسیده که با نگاه و تنظیمی نو به شکلی جدید در قالب کنسرت به نمایش در می‌آید.
این کنسرت موسیقی تئاتر در روزهای ١٣ و ١۴ و ١۵ دی‌ماه ١۴٠٢ اجرا و پیش فروش اینترنتی بلیت آن آغاز و اطلاعات تکمیلی مورد نیاز کاربران در سایت تیوال قرار داده شده است. این سومین کنسرت از سری برنامه‌های اجرایی تخصصی موسیقی تئاتر است که پیرو دو رویداد قبلی توسط انجمن صنفی موسیقی تئاتر ایران برگزار می‌شود.
سعید ذهنی مجری طرح این رویداد است و شروین عباسی سمت دبیر اجرایی را به عهده دارد. عبد آتشانی در جایگاه سرپرست گروه بوده و طراح و آهنگساز این کنسرت است. مریم آشوری به عنوان دستیار و برنامه‌ریز در گروه اجرایی انجام مسئولیت می‌کند.
ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=28817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.