تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
4

گرامیداشت سیدابوالحسن مختاباد

  • کد خبر : 29606
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
گرامیداشت سیدابوالحسن مختاباد
آیین یادبود سیدابوالحسن مختاباد (نجوا) روزنامه‌نگار و پژوهشگر فرهنگ و هنر همزمان با نخستین سالگرد درگذشت او در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری شنو، از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، این مراسم در بدرقه نخستین سالگرد درگذشت سید ابوالحسن مختاباد، چهارشنبه- ۱۱ بهمن ماه- از ساعت ۱۸ در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.
وی روزنامه‌نگار، هنرمند و پژوهشگر فرهنگ و هنر بود که سال ۱۳۴۸ متولد شد و بهمن ۱۴۰۱ چشم از جهان فروبست. مختاباد فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان روزنامه‌نگار در روزنامه همشهری آغاز کرد و در دو حوزه نقد کتاب و موسیقی فعال بود.
مختاباد فعالیت صنفی را علاوه بر صنف روزنامه‌نگاران، در حوزه موسیقی با انتخاب به عنوان بازرس کانون پژوهشگران خانه موسیقی در سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و سپس در کنار سردبیری نشریه خبری این نهاد، در دوره‌های بعد به عنوان عضو (۱۳۸۳-۱۳۸۵) نایب رئیس (۱۳۸۵-۱۳۸۷) و رئیس هیات مدیره (۱۳۸۷-۱۳۸۹) این کانون انتخاب شد.
او همچنین دو دوره متوالی از سوی مجمع عمومی خانه موسیقی به عنوان بازرس اصلی این نهاد صنفی انتخاب شد و نهادینه کردن و برگزاری چند دوره کتاب و آلبوم سال خانه موسیقی از ابتکارات صنفی او به‌ شمار می‌رود.
ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=29606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.