تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
14

گرشا رضایی به کووایران برکت اعتماد کرد

  • کد خبر : 15891
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
گرشا رضایی به کووایران برکت اعتماد کرد
تا کنون گرشا رضایی، حجت اشرف‌زاده، حامد همایون، بابک جهانبخش، سامان امامی، سهراب مصطفوی معروف به سهراب ام‌جی و یاحا کاشانی داوطلب دریافت واکسن ایرانی برای مقابله با بیماری کرونا شدند. ایشان با نوشتن جملات انگیزشی و امید بخش مردم را دعوت به تزریق واکسن ایرانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، «گرشا رضایی» خواننده پاپ کشورمان در صفحه شخصی‌اش خبر از تزریق واکسن کووایران برکت داد.

گرشا رضایی در صفحه مجازی خود نوشت: “من و خیلی از دوستانم می‌تونستیم به کشورهای همسایه سفر کنیم و واکسن خارجی بزنیم؛ اما آیا همه مردم می‌تونن؟؟ من پیش مرگتون میشم.

داوطلبانه واکسنی که جوونای ایرانی خودمون تولید کردن را زدم. حالمم خوب خوبه. بهتره بدونیم ایران از ۵۰ سال پیش جزو خوبای واکسن تو جهانه. باید به خودمون بیشتر اعتماد کنیم. به امید ریشه کن شدن کرونا.”

اخیرا هنرمندان عرصه موسیقی خبرهایی از تزریق واکسن ایرانی داده‌بودند. تا کنون گرشا رضایی، حجت اشرف‌زاده، حامد همایون، بابک جهانبخش، سامان امامی، سهراب مصطفوی معروف به سهراب ام‌جی و یاحا کاشانی داوطلب دریافت واکسن ایرانی برای مقابله با بیماری کرونا شدند. ایشان با نوشتن جملات انگیزشی و امید بخش مردم را دعوت به تزریق واکسن ایرانی کردند.

کووایران برکت یک نمونه واکسن کووید-۱۹ است که توسط گروه صنعتی ایرانی شفا فارمد تولید شده‌است. تزریق فاز سوم انسانی آن در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ایران آغاز گردیده است. اکنون نیز به فاز نهایی مطالعات بالینی خود رسیده است.

در خصوص عوارش ناشی از این واکسن پیام طبرسی،رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری و عضو تیم علمی واکسن کوو ایران برکت گفت: « واکسن برکت عوارض عمده ندارد. عوارض عمده به عوارضی گفته می‌شود که منجر به مرگ و میر و یا تهدید کننده حیات باشد. همه واکسن‌ها عوارض زودگذر و جزئی مانند تب را دارند.»

انتهای پیام/

 

3/5 - (2 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=15891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.