تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
2

تلاش یوتیوب برای ورود هوش مصنوعی مولد در موسیقی

  • کد خبر : 26620
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
تلاش یوتیوب برای ورود هوش مصنوعی مولد در موسیقی
یوتیوب در حال همکاری با صنعت موسیقی به منظور بررسی تاثیر هوش مصنوعی مولد است ودر نظر دارد یک خط مشی مشخص برای آن تعریف کند.

به گزارش خبرگزاری شنو؛ مانند قوانین موجود هوش مصنوعی گوگل از سال ۲۰۱۸، یوتیوب هم اکنون دارای اصول هوش مصنوعی مرتبط با موسیقی است.

در ماه‌های آینده، Youtube اطلاعاتی درباره فناوری‌های خاص، فرصت‌های کسب درآمد و خط‌مشی‌های در حال توسعه به اشتراک خواهد گذاشت.

در حال حاضر، فقط یک نمای کلی از این رویکرد ارائه شده است.

اصل شماره ۱: هوش مصنوعی در دسترس است و ما با شرکای موسیقی خود مسئولانه از آن استقبال خواهیم کرد.

یوتیوب امروز «Music AI Incubator» خود را برای «همکاری با برخی از خلاق‌ترین هنرمندان، ترانه‌سراها و تهیه‌کنندگان موسیقی» معرفی کرد و این همکاری از گروه موسیقی یونیورسال شروع شد.

شرکای نامگذاری شده امروز عبارتند از: Anitta، Björn Ulvaeus، d4vd، Don Was، Juanes، Louis Bell، Max Richter، Rodney Jerkins، Rosanne Cash، Ryan Tedder، Yo Gotti، و (the estate of) Frank Sinatra.

این گروه با استعداد به جمع آوری بینش در مورد آزمایش ها و تحقیقات هوش‌مصنوعی مولد در حال توسعه در Youtube کمک می‌کند.

سر لوسیان گرینج، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه موزیک یونیورسال، در این رابطه گفت: ایمان همیشگی ما به خلاقیت انسان، زیربنای همکاری گروه موزیک یونیورسال با Youtube در آینده هوش مصنوعی است. چشم انداز جمعی ما برداشتن گام هایی برای ایجاد یک اکوسیستم ایمن، مسئولانه و سودآور از موزیک و ویدئو به عنوان مکانی برای حفظ یکپارچگی خلاقانه و قدرت انتخاب هنرمندان و ترانه سراها به همراه پاداش عادلانه است.

اصل شماره ۲: هوش مصنوعی عصر جدیدی از بیان خلاقانه را آغاز می کند، اما باید شامل محافظت‌های مناسب و ارائه فرصت ها برای شرکای موزیک مایل به مشارکت باشد.

یعنی، این روند مربوط به به‌روزرسانی Content ID برای هوش مصنوعی مولد و «کمک به هنرمندان و سازندگان در کسب درآمد در Youtube » هنگام استفاده از محتوا/صدای آنها توسط دیگران می‌باشد.

اصل شماره ۳: ما با ایجاد چارچوب اعتماد و ایمنی و سیاست های محتوا پیشرو در صنعت، آن را متناسب با چالش های هوش مصنوعی تنظیم خواهیم کرد.

سیستم‌های هوش‌مصنوعی‌مولد ممکن است شامل چالش‌های فعلی مانند سوء استفاده از علامت تجاری و حق چاپ، اطلاعات نادرست، هرزنامه و موارد دیگر باشد. اما همچنین می توان برای شناسایی این نوع محتوا از آن استفاده کرد، و ما به سرمایه گذاری در فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی که به ما در حفاظت از جامعه بینندگان، سازندگان، هنرمندان و ترانه سرایان خود، از Content ID گرفته تا خط مشی ها، شناسایی و سیستم های اجرایی تأمین کننده ایمنی پلت فرم در پشت صحنه ادامه می دهیم و ما متعهد می شویم که این روند را به صورت گسترده ارائه دهیم.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=26620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.