تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
9

۷۱ افتخار برای هنرجویان هنرستان موسیقی پسران تهران

  • کد خبر : 17214
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
۷۱ افتخار برای هنرجویان هنرستان موسیقی پسران تهران
هنرجویان شرکت کننده هنرستان موسیقی پسران در سی و نهمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا افتخار آفریدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو،از هنرجویان شرکت کننده هنرستان در سی و نهمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا که هر ساله توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می گردد، ۶۸ تن در اجرای نوازندگی ساز ایرانی و جهانی و همچنین آواز، حائز مقام و رتبۀ اول تا سوم در سطح مدارس کلان شهر تهران شدند.

این افتخارات بدست آمده، حاصل زحمات اساتید مرتبط تخصصی ساز، پشتکار و خلاقیت نوجوانان و جوانان هنرمند هنرستان و پشتیبانی و حمایت اولیای گرامی از ایشان و همچنین ایجاد بستر لازم توسط مدیریت مجموعه برای تمرین و پی گیری این امر مهم و ارزشمند می باشد.

معاونت های آموزشی،  اجرایی، پرورشی و فرهنگی هنرستان هر کدام  شرایط کیفی و کمی این تلاش هنرجویان اعم از حضوری و در فضای مجازی را فراهم ساخته و جهت انتخاب آنها در مرحله اول جشنواره، یاری و حمایت لازم را بوجود آوردند.

گفتنی است به زودی در مرحله بعدی این جشنواره، اسامی هنرجویان منتخب حائز رتبه های اول تا سوم در سطح  مدارس  استان نیز اعلام خواهد شد.

قابل ذکر است، مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۱ شهر تهران، در سطح استان تهران بیشترین آمار دانش آموزان را در کسب رتبه های اول تا سوم رشته های فرهنگی و هنری بدست آورده است که هنرستان موسیقی پسران از این بابت بسیار تأثیر گذار بوده است.

انتهای پیام/

 

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=17214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.