تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
9
رحیم شهریاری در گفتگو با شنو از «شکستن رکورد مخاطبان کنسرت آنلاین» گفت:

نمی خواستم در این شرایط سخت، مردم برای کنسرت هزینه کنند/ لطفا بلیط‌ کنسرت آنلاین را گران نکنید

  • کد خبر : 7114
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
نمی خواستم در این شرایط سخت، مردم برای کنسرت هزینه کنند/ لطفا بلیط‌ کنسرت آنلاین را گران نکنید
خواننده پرطرفدار آذری کشورمان گفت: مردم ما به خصوص در دوران فعلی تحت فشار هستند و خیلی‌ها درآمدی ندارند. سعی کردم به نوبه خودم و کنسرت‌های رایگان، لحظاتی شاد را برای آنان رقم بزنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، در تب و تاب شیوع کرونا و تعطیلی برنامه‌های هنری از جمله کنسرت‌های موسیقی اما همچنان برخی خوانندگان طی ماه‌های اخیر به شکل جالبی در این فضا فعالیت داشته‌اند و شاید در روزهای آینده نیز بتوان به شکل جدی‌تری روی فضای مجازی برای برنامه‌های موسیقایی حساب باز کرد.
گرچه در دور جدید این ماجرا برخی از خوانندگان پاپ در تلاشند که فعالیت کنسرت‌ها را جدی‌تر و اینبار با بلیت‌فروشی همراه کنند اما گاه همین مبلغ‌های هنگفت، خود منجر به اعتراض‌هایی نیز شده است. همینطور هم که بسیاری کنسرت‌های چند ده هزار تومانی آن هم به شکل آنلاین را نمی‌پذیرند.

 به فکر این نبودم که ریالی از کسی بگیرم

رحیم شهیاری، خواننده نام‎آشنایی است که موسیقی آذری او طرفداران خاص خودش را دارد. او از جمله خوانندگانی است که اتفاقا در ماه‌های شیوع کرونا به شکل جدی فضای مجازی خود را در خدمت کنسرت‌های آنلاین و زنده برای مخاطبان خود قرار داد تا جایی که گفته می‌شود تعداد مخاطبین موسیقی او بعد از ۱۲۰ اجرای آنلاین در اینستاگرام از مرز ۵ میلیون بیننده نیز گذشت و به نوعی درصدد ثبتی برای خود در گینس برآمد.
شهریاری در ارتباط با برپایی کنسرت‌های انلاین در گفتگویی با خبرنگار شنو گفت: من در همه کنسرت‌هایی که به شکل مجازی داشتم، سعی کردم حال مردم را خوب کنم. به این هم فکر نکردم که مثلا ریالی از مردم یا کسی و جایی بگیرم و این کار را هم نخواهم کرد.
وی افزود: من از ابتدا هم با کنسرت‌های آنلاین در این ایام سخت برای مردم موافق بودم؛ همینطور هم که سعی کردم تعدد این نوع برنامه‌ها را افزایش دهم و فکر می‌کنم آمار نیز همین را ثابت کند.

 شیوه کاری من این است که برای مردم بخوانم

شهریاری اشاره داشت: مردم ما به خصوص در دوران فعلی تحت فشار هستند و خیلی‌ها درآمدی ندارند. سعی کردم به نوبه خودم لحظاتی شاد را برای آنان رقم بزنم. وگرنه در برپایی این نوع کنسرت‌ها به شکل رسمی، دولت حمایت نمی‌کند و ارگان‌های دولی هم که انگار پول کارمند خودشان را هم به سختی می‌دهند. پس سعی کردم برای مردم بخوانم درواقع شیوه کاری من اینگونه است.
وی ادامه داد: من با برنامه‌های شبیه کنسرت آنلاین راحتم و در این فضا برای همین مخاطب از جون و دل مایه می‌گذارم. بالاخره شرایطی رقم خورده که دست کسی نیست اما هرکسی می‌تواند کاری برای همدیگر انجام دهد.

دوستان خواننده لطفا بلیط های کنسرت آنلاین را گران نکنند

شهریاری با اشاره به فعالیت‌های خود در این ماه‌ها یادآور شد: من در تولید قطعات موسیقی نیز کم‌کار نبودم و در این مدت هفت هشت ماهه نزدیک به ۱۰ قطعه تهیه و برای استفاده مخاطب وارد فضای موسیقی کردم.
این خواننده مطرح موسیقی آذری در ارتباط با کنسرت‌های انلاین رسمی و تلاش برخی خوانندگان برای اجرای حرفه‌ای کنسرت‌ها در این فضا گفت: می‌توان این فضا را نیز رونق داد اما لااقل و در صورت فروش بلیت قیمت‌ها را کمتر بگیرند تا همه بتوانند استفاده کنند.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=7114

برچسب ها

همچنین بخوانید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.