تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
19

مروری بر تازه های شنیداری

  • کد خبر : 18158
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
مروری بر تازه های شنیداری

به گزارش سرویس انتشار خبرگزاری شنو، مصطفی راغب، مهدی یراحی، امید نصری و مهدی یغمایی تازه ترین اثار خود را منتشر کردند. مصطفی راغب_گره گشا گره گشا نام اثری است که راغب به مناسبت فرا رسیدن محرم منتشر کرده است راغب در این اثر آهنگساز و خواننده: مصطفی راغب، میکس و مسترینگ: رضا پارسائیان، طراح کاور: […]

به گزارش سرویس انتشار خبرگزاری شنو، مصطفی راغب، مهدی یراحی، امید نصری و مهدی یغمایی تازه ترین اثار خود را منتشر کردند.

مصطفی راغب_گره گشا

گره گشا نام اثری است که راغب به مناسبت فرا رسیدن محرم منتشر کرده است راغب در این اثر آهنگساز و خواننده: مصطفی راغب، میکس و مسترینگ: رضا پارسائیان، طراح کاور: محمد امین زارع زاده، تنظیم کننده: آرش آزاد، عکس: مجید جراحی، ترانه سرا: حسین حیدری و راغب همکاری داشتند همچنین این لاثر با لیبل: موسسه فرهنگی هنری آوازی نو منتشر شده است.

مهدی یراحی_اهواک

مهدی یراحی در روزهایی که حال خوزستان مساعدنیست موزیک اهواک را منتشر کرد. عوامل ساخت این موزیک:ترانه : مرتضی حیدری آل کثیر ؛ موزیک : مسعود سخیراوی ؛ تنظیم : سعید زمانی میباشند.

 

امید نصری_تنگ بی ماهی

تنگ بی ماخهی اثر تازه ی امید نصری است که  با همکاری علی فربودنیا در ترانه و ملودی، ثمین سعادت: تنظیم و گیتار، امیرفرهنگ اسکندری: عود و  حمید آداب: میکس و مستر ساخته و منتشر شده است.

مهدی یغمایی_ویرانی

ویرانی تازه ترین اثر مهدی یغمایی است که در تولید و نشر این قطعه میکس و مسترینگ: حمید حاتمی، نوازنده دودوک: ژیوان وفاخواه، تنظیم کنندگان: حامد حسینی و بهتاش زرین، طراح کاور: محمد نعیمی، آهنگساز: حامد حسینی، عکس: محمد نمازی، ترانه سرا: معین برزه و مدیر تولید: علی برکت.

 

انتهای پیام/

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=18158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.