تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
19

اولین تجربه بازیگری «آرش عدل پرور»

  • کد خبر : 21245
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
اولین تجربه بازیگری «آرش عدل پرور»
آرش عدل پرور معروف به آرش ap خواننده پاپ وارد بازیگری شده و در اولین تجربه بازیگری خود در فیلم حکم تجدید نظر به کارگردانی محمدامین کریم پور در کنار بازیگرانی چون گیتی قاسمی و ژاله صامتی،همایون ارشادی، فرید سجادی حسینی، زیبا کرمعلی، شاهرخ فروتنیان و احسان امانی حضور دارد

به گزارش خبرگزاری شنو، “آرش عدل پرور” معروف به آرش ap خواننده پاپ وارد بازیگری شده و در اولین تجربه بازیگری خود در فیلم حکم تجدید نظر به کارگردانی محمدامین کریم پور در کنار بازیگرانی چون گیتی قاسمی و ژاله صامتی،همایون ارشادی، فرید سجادی حسینی، زیبا کرمعلی، شاهرخ فروتنیان و احسان امانی حضور دارد.

آرش عدل پرور خواننده پاپ در ۲۱ مرداد سال ۱۳۶۹ در چشم به جهان گشود و همراه برادرش چند سال است که وارد حرفه موسیقی و خوانندگی شده است.

مسیح و آرش عدل‌پرور یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ و آر اند بی هستند و فعالیت آنها از سال ۱۳۸۳ شروع شد و تا ۱۳۹۳ سعی کردند تا مجوز بگیرند ، آنها از مهر ۱۳۹۵ فعالیت رسمی خود را با دریافت مجوز اجرای موسیقی زنده در ایران آغاز کرد.

اولین کنسرت رسمی آرش و مسیح ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ در تالار وزارت کشور در تهران در هشت سانس برگزار شد و در سال ۱۳۹۷ به عنوان پرفروش‌ترین خوانندگان در زمینهٔ فروش بلیط در سال ۱۳۹۷ شدند. از جمله قطعات این گروه می‌توان به «گل‌ها رو آب می‌دم»، «گلی»، «به همه بگو»، «دریا»، «زدی پر» و «تو که نیستی پیشم» اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=21245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.