تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
11

نامزدهای «بیلبورد» انتخاب شدند

  • کد خبر : 22733
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
نامزدهای «بیلبورد» انتخاب شدند
نامزد های مراسم سال 2022 اعلام شدند. این مراسم بعد از سال‌های کرونا، امسال مجددا به روال عادی خود بازگشته و در تاریخ 15 می (26 اردیبهشت) برای هجدهمین بار در سالن MGM GRAND GARDEN ARENA شهر لاس وگاس با میزبانی  «شان کومبز» (رپر) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شنو، نامزد های مراسم سال ۲۰۲۲ اعلام شدند. این مراسم بعد از سال‌های کرونا، امسال مجددا به روال عادی خود بازگشته و در تاریخ ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت) برای هجدهمین بار در سالن MGM GRAND GARDEN ARENA شهر لاس وگاس با میزبانی  «شان کومبز» (رپر) برگزار می‌شود.

بیشترین نامزدی متعلق به «د ویکند» است و «دوژا کت» نیز در رتبه‌ی دوم قرار دارد. «کانیه وست» که در این مدت با حاشیه‌های بسیاری روبه‌رو بوده، هم‌اینک نامزد ۱۳ جایزه در این رویداد است. اولیویا رادریگو و جاستین بیبر نیز در رده‌ی کانیه وست یعنی با ۱۳ نامزدی جزو ستارگان اصلی این مراسم هستند.

امسال بیلبورد از ۵ بخش جدید پرده‌برداری کرده است، که باعث می‌شود تعداد بخش‌های این مراسم به ۶۲ برسد.

تمام نامزدها و جایزه‌ها بین موسیقی‌های منتشر شده از تاریخ ۱۷ مارچ سال ۲۰۲۱ تا ۲۶ مارچ ۲۰۲۲ و همچنین بین کارهای برتری که از تاریخ ۱۰ آپریل ۲۰۲۱ تا ۲۶ مارچ ۲۰۲۲ در چارت بیلبورد قرار داشته‌اند، انتخاب شده‌اند.

تمام برندگان این مراسم بر اساس حمایت‌ها و ارتباط  طرفدارها با موسیقی، شامل آلبوم‌ها (نسخه فیزیکی) و فروش‌های دیجیتالی، استریم‌ها، دفعات پخش شده در رادیو، همینطور دفعات پخش شده در فضاهای مجازی که از سمت خود بیلبورد و همکارهایشان در زمینه اینترنت و دیتا مورد تایید و بررسی قرار گرفته‌اند، انتخاب شده‌اند.

بلیط‌ها از این هفته به حالت عمومی درآمده‌اند و قابل خرید هستند. قیمت‌ها از ۹۰ دلار برای هر بلیط شروع می‌شود.

امسال افرادی چون؛ بورنا بوی، لاتو، مگان دی استالین، راو آلخاندرو، رد هات چیلی پپرز و همچنین مری جی جزو اجرا کنندگان این مراسم معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=22733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.