تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
7

قطع حقوق هنرمندان موسیقی در حمایت از اعتراضات

  • کد خبر : 24191
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
قطع حقوق هنرمندان موسیقی در حمایت از اعتراضات
«آذین موحد» دانشیار و عضو رسمی هیات علمی گروه موسیقی دانشگاه تهران با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش، خبر از عدم واریز حقوقش به دلیل حمایت از اعتراضات دانشجویی داده است.

به گزارش خبرگزاری شنو، «آذین موحد» دانشیار و عضو رسمی هیات علمی گروه موسیقی دانشگاه تهران با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش، خبر از عدم واریز حقوقش به دلیل حمایت از اعتراضات دانشجویی داده است.

او با اشاره به این که یک بار دیگر هم در سال ۱۳۷۶ به خاطر «روش آموزش غربی» حقوقش هفت ماه قطع بوده. گفته که ظاهرا مسئولین دانشگاه تهران در خلال این سال ها متوجه نشده اند. که کسی که برای حفظ ساحت دانشگاه و صیانت از حقوق دانشجو از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند. با قطع حقوق آن هم در شرایطی که هم وطنانش هزینه‌های سهمگینی را در راه دستیابی به مطالبات ملی متحمل می شوند، مرعوب نخواهد شد.

گروهی از دانشجویان دانشکده موسیقی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران در اعتراض به «قطع حقوق برخی از استادان» این دانشکده تحصن کردند.
همچنین تصویری از  حضور حداکثری دانشجویان دانشکده ریاضی دانشگاه تهران در کلاس درس امیرقادر امرزی منتشر شده است. گزارش شده که او نیز از جمله اساتیدی است که حقوقش قطع شده است.

انتهای پیام/

5/5 - (4 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=24191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.