تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
15

جشنواره موسیقی مرگبار

  • کد خبر : 21003
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
جشنواره موسیقی مرگبار
به دلیل حجوم تماشاگران در جریان برگزاری جشنواره موسیقی هیوستون در آمریکا حداقل هشت نفر کشته و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری شنو ،به دلیل هجوم تماشاگران در جریان برگزاری جشنواره موسیقی در ایالت تگزاس آمریکا با اجرای تراویس اسکات حداقل هشت نفر کشته و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

در جریان برگزاری جشنواره موسیقی استروورلد در هیوستون آمریکا که با حضور بیش از ۵۰ هزار نفر در استادیوم «NRG Park» همراه شده بود، در نتیجه‌ی ازدحام جمعیت، هشت نفر کشته و چندین نفر زخمی شدند.

 

کنسرت هیوستون امریکا - خبرگزای شنو

 ترویس اسکات در حال اجرا در جشنواره موسیقی «استرووورلد» که در پارک «ان‌آر‌جی» برگزار شد – ۱۴ آبان

 

دو نفر از قربانیان ۱۴ و ۱۶ سال داشتند و دیگر قربانیان نیز ۲۱، ۲۳ و ۲۷ سال سن داشتند. همچنین حداقل ۲۵ نفر از مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند که ۱۳ نفر از آنها برای ادامه درمان بستری شده‌اند.

مجری این رویداد که از سال ۲۰۱۸ ایجاد و راه اندازی شده، گفت که از حادثه روز جمعه ویران شده و به پلیس قول «همکاری کامل» داده است.

«استرووورلد» (Astroworld) یک جشنواره موسیقی دو روزه است که قرار بود جمعه و شنبه در هیوستون برگزار شود. برای روز اول این جشنواره موسیقی حدود ۵۰هزار نفر بلیط فروخته شده بود اما شب دوم این کنسرت لغو شد.

«سیلوستر ترنر» شهردار هیوستون در این زمینه گفت:

«پرسش‌های بی‌پاسخ فراوانی در رابطه با این حادثه دردناک وجود دارد و طی روزها و هفته‌های آینده با دقت به بررسی عمیق این حادثه خواهیم پرداخت تا متوجه شویم چرا این اتفاق افتاده و چه کارهایی می‌توان برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی انجام داد.»

یکی از حاضران در این کنسرت‌ به NBC گفت: «ما بسیار ترسیده بودیم و برخی نیز گریه می‌کردند زیرا روی مردم پا گذاشته بودند.»

«ساموئل پنا» رئیس آتش نشانی شهر هیوستون نیز اعلام کرد که در ساعت ۲۱:۰۰ به وقت محلی، «تراویس اسکات» خواننده رپ، در حال اجرا در جشنواره استروورلد بود که این ازدحام جمعیت و هجوم تماشگران روی داده است.

این سانحه مرگبار یادآور کنسرت گروه راک بریتانیایی «د هو» (The Who) در سال ۱۹۷۹ در شهر سینسیناتی اوهایو بود که در آن، بر اثر ازدحام و هجوم هزاران طرفدار به سالن اجرای کنسرت، ۱۱ نفر کشته و حدود ۲۲ نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=21003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.