تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
13

همکاری فرزاد فرزین با خواننده ترک

  • کد خبر : 21432
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
همکاری فرزاد فرزین با خواننده ترک

به گزارش خبرگزاری شنو، فرزاد فرزین خواننده پاپ و بازیگر ایرانی با «الیاس یالچینتاش» خواننده اهل ترکیه همکاری می‌کند. حاصل این همکاری در قالب یک تک‌آهنگ منتشر خواهد شد. فرزین و ٰالیاس یالچینتاش هر یک با انتشار عکسی مشترک در صفحات شخصی‌شان در فضای مجازی از این همکاری نوشتند: Kıymetli dostum Farzad Farzin ile birlikte […]

به گزارش خبرگزاری شنو، فرزاد فرزین خواننده پاپ و بازیگر ایرانی با «الیاس یالچینتاش» خواننده اهل ترکیه همکاری می‌کند. حاصل این همکاری در قالب یک تک‌آهنگ منتشر خواهد شد.

فرزین و ٰالیاس یالچینتاش هر یک با انتشار عکسی مشترک در صفحات شخصی‌شان در فضای مجازی از این همکاری نوشتند:

Kıymetli dostum Farzad Farzin ile birlikte hazırladığımız şarkı için geri sayım başladı

آماده شنیدن یک ترک زیبا از من و دوست عزیزم فرزاد هستید؟

 

بیوگرافی فرزین

فرزاد فرزین متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران ، خواننده آهنگساز و بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران می باشد . او  از کلاس سلفژ شروع کرد و حالا در کنار خوانندگی وارد عرصه هنرپیشگی شده است.

فرزین بصورت مبتدی از سال ۱۳۷۶ که ۱۶ سالگی بود وارد موسیقی جدی شد تا اینکه بصورت حرفه ای از سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۰ ساله بود وارد گروه موسیقی کروز شد

در این گروه تا مدتی بعنوان آهنگساز حضور داشت تا اینکه بعد از جدایی مشغول فعالیت مستقل شد و در نهایت سال ۱۳۸۳ آلبوم شراره را منتشر کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.

بیوگرافی یالچینتاش

الیاس یالچینتاش (به ترکی استانبولی: İlyas Yalçıntaş) زادهٔ ۷ مارس ۱۹۸۹ در ارزنجان ترکیه، آهنگساز، خواننده و ترانه‌سرای ترکیه‌ای است.

او تا کنون یک آلبوم به نام مه درونم و ۱۰ تک آهنگ دارد. یالچینتاش در سال‌های اخیر در در شهر تبریز و کیش هم کنسرت موسیقی برگزار کرده است. کنسرت کیش او حواشی زیادی در پی داشت.الیاس یالچینتاش  پیش‌تر با مسعود صادقلو همکاری داشته است.

 

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=21432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.