تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
2

ورزش مورد علاقه همایون شجریان مشخص شد

  • کد خبر : 26655
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
ورزش مورد علاقه همایون شجریان مشخص شد
همایون شجریان به طور حرفه‌ای ورزش بوکس را دنبال می‌کند.در حال حاضر یکی از برترین خوانندگان موسیقی سنتی ایرانی، همایون شجریان است.

ورزش مورد علاقه همایون شجریان

به گزارش خبرگزاری شنو همایون شجریان به طور حرفه‌ای ورزش بوکس را دنبال می‌کند.

در حال حاضر یکی از برترین خوانندگان موسیقی سنتی ایرانی، همایون شجریان است. او که راه پدرش را به خوبی در موسیقی ایران ادامه داد، علاقه زیادی به ورزش و حفظ شرایط فیزیکی خود در بهترین شرایط دارد.

مدتی پیش بود که ویدئوی ناک اوت شدن حریف تمرینی همایون در رینگ حسابی سر و صدا کرده بود و او که نگران وضعیت حریفش بود خیلی زود مشت‌های خود را قطع کرد و با نگرانی به وضعیتش رسیدگی و از او دلجویی کرد.

همایون شجریان حالا در سن ۴۸ سالگی با بدنی آماده بوکس را زیر نظر اکبر احدی، مربی سابق تیم ملی به طور حرفه‌ای ادامه می‌دهد.

در جدیدترین ویدئویی که از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، او در شرایطی سخت مشغول تمرین در گوشه رینگ است که فضای سالن با آهنگی غیر معمول در سالن‌های ورزشی پر شده است.

تصنیف شعله‌ور که همایون آن را با آواز ایرانی روی ملودی نصرت فاتح علی‌خان، یکی از اساتید موسیقی اهل پاکستان خوانده و با تلفیقی خاص این اثر را در فضایی نو خلق کرده است.

همایون حالا این تلفیق را خاص‌تر کرد و در حالی که این قطعه در حال پخش شدن بود سخت مشغول مبارزه و مشت‌زنی بود تا فضایی بسیار جذاب در این سالن بوکس خلق بشود.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=26655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.