تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
6

کنسرت مشترک «کیوان ساکت» و «وحید تاج»

  • کد خبر : 22782
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کنسرت مشترک «کیوان ساکت» و «وحید تاج»
کنسرت مشترک کیوان ساکت و وحید تاج اوایل مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.به گزارش روابط عمومی پروژه، کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار گفت: کنسرت مشترک من و وحید تاج ششم مرداد ماه سال جاری در دو سانس در سنندج برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شنو، کنسرت مشترک کیوان ساکت و وحید تاج اوایل مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.به گزارش روابط عمومی پروژه، کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار گفت: کنسرت مشترک من و وحید تاج ششم مرداد ماه سال جاری در دو سانس در سنندج برگزار می شود.

این آهنگساز بیان کرد: در این کنسرت آهنگ های تازه ای چون گل زرد، گل پر پر، خاک وطن، و نیز کارهایی همچون برگ و باد، هامون، فسانه و… برای مردم سنندج اجرا می شود.

وی افزود: اشعار این آثار از هوشنگ ابتهاج، اسماعیل اکبری مهر، دکتر موحد، نیما یوشیج و… است. همچنین در این کنسرت از سازهای تار، تار باس، دف، تنبک، عود، نی، سنتور، کمانچه و…استفاده می شود.

این هنرمند در پایان گفت: در این اجرا به همراه گروه «وزیری» به صحنه می رویم که اشکان مرادی، وحید سلیمانی، یحیی علوی، محسن لیوانی، صابر سوری، سیاوش ساکت، مهدی غلامی، علی محمدی، کیارش ساکت، سالار زمانیان و… از اعضا و نوازندگان این گروه هستند. تلاش ما این است که آهنگ ها ضمن اینکه پر شور باشند بیانگر روزگار کنونی مردم ما نیز باشند.

انتهای پیام/

5/5 - (3 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=22782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.