تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
13

پسر کو ندارد نشان از پدر ازدواج به سبک شجریان

  • کد خبر : 18376
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
پسر کو ندارد نشان از پدر ازدواج به سبک شجریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، همایون شجریان از خوانندگان و هنرمندان بسیار محبوب کشورمان است. همایون شجریان همچون پدرش استعداد عجیبی در موسیقی و خوانندگی دارد. همایون شجریان یک دختر به نام یاسمین دارد. عکس های زیادی از همایون شجریان در کنار سحر دولتشاهی منتشر شده که همین امر باعث شده است شایعات زیادی درباره […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، همایون شجریان از خوانندگان و هنرمندان بسیار محبوب کشورمان است. همایون شجریان همچون پدرش استعداد عجیبی در موسیقی و خوانندگی دارد. همایون شجریان یک دختر به نام یاسمین دارد. عکس های زیادی از همایون شجریان در کنار سحر دولتشاهی منتشر شده که همین امر باعث شده است شایعات زیادی درباره ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی مطرح شود.

همایون شجریان راه پدر را ادامه داد

همایون شجریان متولد ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران خواننده موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی، آهنگساز و نوازنده تنبک و کمانچه است.فارغ التحصیل کنسرواتوار موسیقی تهران است که با حمایت پدرش استاد محمدرضا شجریان با نواختن تنبک شروع کرد و حالا در موسیقی تلفیقی جزو مفاخر است .

خانواده همایون شجریان

همایون شجریان پسر استاد محمدرضا شجریان و فرخنده گل افشان می‌باشد که سه خواهر بزرگتر از خود بنام فرزانه، افسانه و مژگان و یک برادر کوچکتر ناتنی بنام رایان دارد.

جدایی و طلاق همایون شجریان

البته چندسالیست خبر جدایی و طلاق همایون شجریان از همسرش گیتا خوانساری منتشر شده و حلقه ازدواج هم در دستان او دیده نمی‌شود.

همایون شجریان و ازدواج با سحر دولتشاهی؟!

تاکنون در چند نوبت خبر ازدواج وی با سحر دولتشاهی بازیگر منتشر شده که علت آن کنسرت موزیکال نمایشی بنام سی با حضور این دو و چند بازیگر دیگر بود،حضور سحر دولتشاهی در خودروی همایون شجریان در مراسم خاکسپاری پدرش محمدرضا شجریان بار دیگر جنجال آفرین شد و گفته می‌شود این دو هنرمند پنهانی با هم ازدواج کرده اند.

آخرین تصویری که از این دو نفر منتشر شده به حدود ۲۰ روز پیش بازمی‌گردد. زمانی که آن‌ها در کردستان عراق حضور داشتند.

سفر همایون شجریان به همراه سحر دولتشاهی

همایون شجریان در این سفر به‌همراه دخترش یاسمین و سحر دولتشاهی با «ربین سالار» (نوازنده چیره دست سنتور) ملاقاتی داشته که همه عکس‌های منتشر شده از آن‌ها، از سوی این نوازنده به اشتراک گذاشته شده است.

ازدواج همایون شجریان - خبرگزاری شنو

اما چیزی که بیشتر از همه شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی را جدی کرد، یک لایو اینستاگرامی از آقای خواننده بود آن‌هم همین چند روز پیش شجریان در این لایو قطعه “نشود فاش کسی آنچه میان من و توست” را خواند. خیلی‌ها این کار را به عشق همایون نسبت به سحر دولتشاهی نسبت داده‌اند.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=18376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.