تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
13

سخنرانی و اجرای گروه بی‌تی‌اس در سازمان ملل

  • کد خبر : 19410
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
سخنرانی و اجرای گروه بی‌تی‌اس در سازمان ملل
پسران گروه موسیقی کی پاپ کره جنوبی در مجمع عمومی سازمان ملل نیز یکی از آهنگ‌های خود را اجرا کردند.

به گزارش خبرگزاری شنو،اعضای گروه موسیقی «بی‌تی‌اس» کره جنوبی که برای شرکت در کنفرانسی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک بسر می‌برند آخرین آهنگ خود با نام Permission to Dance را در این مکان اجرا کردند.

پسران این گروه موسیقی کی پاپ از سوی مون جه این، رئیس جمهوری کشورشان هفته گذشته گذرنامه دیپلماتیک  را دریافت کردند و اولین نماینده و سفیر ویژه ی ریاست جمهوری منصوب شدند.

رئیس جمهور مون جه این در این نشست اضافه کرد که امیدوارم این مردان جوان باسراسر جوانان دنیا ارتباط برقرار کنند و این گردهمایی امروز به فرصتی برای خدمت و حرکت نسل های جوان آینده به سازمان ملل بدل شود.

کیم نام جون سرپرست و یکی از اعضای این گروه در سخنرانی خود گفت تغییرات آب و هوایی بحث سختی است، اما آن‌ها به آینده خوشبین هستند.

جونگوگ عضو دیگر این گروه گفت: که جوانان امروزه در سراسر جهان به دلیل همه گیری کوید ۱۹ بسیاری از مراسم ها جشن های فارغ التحصیلی و لحظات مهمی که در زندگی هستند که آنها را جشن می گیریم،لغو شدند و به مراتب احساساتی با با منفی به جا گذاشتند.

کیم ته هیونگ، یکی دیگر از اعضای این گروه گفت: امیدوارم آینده را یک تاریکی تلخ در نظر نگیریم. افرادی در این جهان هستند که نگران دنیا و به دنبال پاسخ هستند. هنوز صفحات زیادی در این داستان درباره ما باقی‌مانده است.

جون هوسوک اضافه کرد که حال زمینی که در آن زندگی می‌کنیم خوب نیست و نیاز به مراقبت دارد.و سبب آن  تغییرات آب‌وهوا است که یک مشکل مهم است

کیم نام جون در انتها اضافه کرد: که نوجوانان بسیاری هستند که به مسائل محیط‌زیست علاقه دارند و حتی آن را رشته تحصیلی خود قراردادند. ما امیدواریم که بتوانیم در آن آینده‌ای که باید زندگی کنیم ،از نسل جدید به‌عنوان «نسل ازدست‌رفته کرون یاد میشِ» چون تاوَن‌ها مثل قبل نمی‌توانند کاره‌ای‌شان را انجام دهند جوانان نیاز به فرصت دارند تا چیزهای جدید را امتحان کنند.

ما فکر می‌کردیم که جهان متوقف‌شده است، اما به حرکت خود ادامه می‌دهد. من معتقدم که هر انتخابی که می‌کنیم آغاز تغییر است، نه پایان آن.

بی تی اس - خبر گزاری شنو

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=19410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.