تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
8

بازگشت «مهراد جم» با حکم بازداشت

  • کد خبر : 18610
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
بازگشت «مهراد جم» با حکم بازداشت
مهراد جم، خواننده موسیقی پاپ که سال گذشته به ترکیه و سپس به انگلستان مهاجرت کرده بود، با انتشار یک عکس و متن در اینستاگرامش، از بازگشت به ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شنو، محسن سعیدی کیا با نام هنری و ملقب به مهراد جم ، جدیدترین خواننده موسیقی پاپ کشور است .

چکیده ای از بیوگرافی مهراد جم :

جم فعالیت بازیگری نیز داشت که در سال ۱۳۹۰ وقتی ۱۴ ساله بود در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد در این مجموعه آواز خوانی او بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیاری دوست داشتند او در آینده وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شود.

مهراد جم اولین کنسرتش را در بهمن سال ۹۸ در جزیره کیش برگزار کرد که با حواشی بسیار زیادی روبرو شد. او به دلیل حرکات عجیب و داد زدنهای بدون دلیل بسیار جلب توجه کرد و در کل می توان گفت که این کنسرت زیاد جالب نبود!

سبک خوانندگی مهراد جم :

مهراد جم ترجیح داده است که سبک آهنگ هایش به رپ خوان های زیرزمینی نزدیک باشد ولی در بررسی های بیشتر توسط افراد مجرب مشخص می شود. که در واقع سبک خوانندگی مهراد جم یک سبک جدید نمی باشد بلکه مخلوطی از سایر سبک های رپ بوده که با مهارت ویژه ای در هم آمیخته شده است.

مدیریت برنامه ها و تنظیم آهنگ های جم را هادی حسینی و مسعود جهانی انجام می دهند و در ترانه شیک و پیک محمد علیزاده نیز همکاری کرده است ،جم با مسیح و آرش عدل پرور نیز در زمینه موسیقی همکاری داشته است.

مهاجرت مهراد جم:

مهراد جم خواننده پاپ به ترکیه مهاجرت کرد.مافیای سایت های شرط بندی در ترکیه توانسته با توافق کامل این خواننده را به این کشور بکشاند.

مهراد جم در حاشیه عکسی از خود در هواپیما در حال بازگشت به ایران نوشته است:

«ارادت

تو این مدت خیلی سختی کشیدم …
برگشتم به عشق وطن
به عشق شما
پشت ما خدا بودِ همیشه …
شکر خدا»

این خواننده، سال گذشته از ایران مهاجرت کرد که رفتنش و نوع زندگی و فعالیتش در ترکیه، حواشی بسیار زیادی را به وجود آورد؛از جمله این واکنش‌ها باید به انتقاد تند مسعود جهانی، آهنگساز و همکار مهراد جم اشاره کرد.

گویا هادی حسینی، تهیه‌کننده سابق جم، در بازگشت او به کشور، نقشی پُر رنگ داشته است.

 

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توضیح دلایل احتمالی این بازگشت نوشت: «تهیه کننده قبلی او در ایران، حکم بازداشت او را به دلیل خسارت ۲۵ میلیاردی، دارد.»

خبر بازداشت مهراد جم-خبرگزاری شنو

انتهای پیام/

 

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=18610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.