تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
14

درخشش «مژگان چاهیان» در مسابقه بین المللی آهنگسازی

  • کد خبر : 21675
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
درخشش «مژگان چاهیان» در مسابقه بین المللی آهنگسازی
مژگان چاهیان موفق به دریافت جایزه‌‌ی ویژه‌ی ارکستر سمفونیک در مسابقه بین‌المللی آهنگسازی آهنگسازان زن برای آهنگ‌سازی اثر سمفونیک شد.

به گزارش خیرگزاری شنو،مژگان چاهیان” موفق به دریافت جایزه‌‌ی ویژه‌ی ارکستر سمفونیک در مسابقه بین‌المللی آهنگسازی آهنگسازان زن شد.

جایزه‌‌ی ویژه‌ی ارکستر سمفونیک

داوران این مسابقه اعلام کردند جایزه ویژه آهنگسازی این مسابقه به دلیل تکنیک آهنگسازی و ارکستراسیون و همچنین دیدگاه ویژه آهنگساز و اثر تأثیرگذار، به مژگان چاهیان برای آهنگسازی اثر سمفونیک تعلق می‌گیرد. این اثر در سال ۲۰۲۱ بر اساس موسیقی تربت جام آهنگسازی شده است.

مژگان چاهیان تا پیش از این نیز موفقیت‌های دیگری کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به کسب رتبه اول در مسابقه بین‌المللی آهنگسازی ۲AGOSTO بولونیا ایتالیا، انتخاب آثارش در دو دوره فستیوال بین المللی هنر ایتالیا در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر، برگزیده شدن در فستیوال موسیقی اَسیمس فرانسه، اجرای آثارش در کشورهای مختلف و همچنین چاپ کتاب او تحت عنوان «بررسی و تحلیل تکنیک‌های آوازی مقام‌های لو و هَرایی» اشاره کرد.

مژگان چاهیان در صفحه اینستاگرام خود نوشت :

بسیار خوشحالم اعلام کنم که موفق به دریافت “جایزه ویژه ارکستر سمفونیک” در مسابقه بین‌المللی آهنگسازی آهنگسازان زن “Fem Festival” برای آهنگسازی اثر سمفونیک شده‌ام.

انتهای پیام/
ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=21675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.