تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
6

روایت یک سونامی عجیب از طرفدارانی دوآتیشه

  • کد خبر : 24878
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
روایت یک سونامی عجیب از طرفدارانی دوآتیشه
علی یاسینی که طی چند سال گذشته، حسابی در بازار موسیقی گل کرده است، توانست با اجرای شب گذشته خود، یک قدرت‌نمایی خوب را با هواداران دوآتیشه‌اش به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرگزاری شنو، علی یاسینی که طی چند سال گذشته، حسابی در بازار موسیقی گل کرده است، توانست با اجرای شب گذشته خود، یک قدرت‌نمایی خوب را با هواداران دوآتیشه‌اش به نمایش بگذارد.

 هنوز یک ساعت به آغاز کنسرت، زمان باقی مانده است و ارکستر، پشت درهای بسته، مشغول تمرین هستند. آن‌چه در این لحظات، بسیار عجیب به نظر می‌رسد، تجمع ده‌ها نفره طرفداران علی یاسینی، پشت در سالن برگزاری کنسرت است که با شنیدن صدای سازها، جیغ و سوت گوش‌خراشی را شروع کرده‌اند و این شرایط، تا زمان باز شدن درهای سالن، یک‌سره و بدون وقفه ادامه پیدا کرد.

با باز شدن درب سالن، این همهمه به داخل کشیده شد. سالن یک لحظه آرام و قرار نداشت و جالب آن‌که هر چه بر تعداد حضار داخل سالن افزوده می‌شد، صدای این سوت و کف‌ها، بیشتر می‌شد. این وضعیت، وقتی به حالت انفجار رسید که گروه به روی سن آمدند و دیگر از این زمان تا اتمام کنسرت، بدون هیچ اغراقی، سالن کنسرت، حتی برای ۳۰ ثانیه، از وضعیت همهمه‌ای وحشتناک خارج نشد.

نکته عجیب ماجرا، یک‌دست بودن سنی تمام حضار داخل سالن بود. مخاطبان این کنسرت، تماما جوان و در محدوده سنی ۱۵ تا ۲۵ سال بودند و یک سونامی را به راه انداختند که نظیرش، نه در این ۵ شب جشنواره دیده شد و نه در دیگر کنسرت‌های عادی سال. این میزان استقبال به‌اندازه‌ای عجیب بود که تصور می‌شد این افراد، شاید از جانب فرد یا افرادی مامور شده‌اند تا این اندازه شلوغ‌کاری کنند اما وقتی به جمعیتی که این کارها را انجام می‌دادند، نگاه می‌کردیم، این گمانه‌زنی رنگ می‌باخت چرا که بیشتر از ۸۰درصد جمعیت سالن، به‌طرز جنون‌آوری مشغول تشویق خواننده محبوب خود بودند.

همه این داشته‌ها را کنار بگذارید و به حرکات علی یاسینی توجه کنید. خواننده جوانی که خیلی سنگین و رنگین روی سن ظاهر شد. برخلاف بسیاری از خوانندگان، اصلا ندوید و بالا و پائین هم نپرید. بزرگ‌ترین تحرک این خواننده، قدم زدن‌هایی محدود روی سن بود. او در این کنسرت، هیچ تقاضایی از مخاطبان نداشت که مثلا سوت و جیع بکشند یا آهنگ‌ها را با او همخوانی کنند. در چنین حالتی، بسیار عجیب بود که بیش از ۸۰درصد سالن، به‌صورت هماهنگ، از ابتدا تا انتهای تمام آهنگ‌ها را به‌شکلی منظم و یکپارچه می‌خواندند و چنان حسی گرفته بودند که اگر دوربین‌ها در سالن حضور داشتند و از حس افراد داخل سالن، تصویربرداری می‌کردند، قطعا ده‌ها نمونه آن، در شبکه‌های مجازی وایرال می‌شد.

درواقع این جمعیت، بدون تحریک از سوی خواننده، به صورت خودجوش، سونامی عظیمی را خلق کرده و به‌صورت خودکار، قبل از آغاز کنسرت، آنجا را منفجر کردند.

این جمعیت به‌اندازه‌ای برای خواننده محبوب خود، گل، شکلات و کادو آورده بودند که بی‌اغراق، نظیر آن در کمتر کنسرتی دیده شده است.

یاسینی در این کنسرت، تنها در حد چند جمله برای حضار حرف زد و آن چند جمله هم این بود: خیلی خوشحالم که می‌بینم‌تان. خیلی دلم برای شما تنگ شده بود.

یاسینی در شبی که بهنام بانی برای نخستین‌بار در طول جشنواره، دست به ساز برد، دو آهنگ را با گیتار برای حضار خواند.

وقتی خواننده جوان با مخاطبان خود خداحافظی کرد، تعداد زیادی از مخاطبان با تعجب به همدیگر نگاه می‌کردند و جمله واقعا تموم شد را با تعجب زیاد به زبان آوردند.

یاسینی در این اجرا، آهنگ‌های نصف شب، منو برگردون، نده قول، دیوار، این روزا، پرواز، الکی، دورترین نزدیک، ماه قشنگم، جنگ، بهتر از منه و چراغونی را برای دوستداران خود خواند.

جمعیت پس از شنیدن آهنگ آخر، به‌صورت یک‌پارچه، از یاسینی تقاضا کردند تا آهنگ جدید خود را دوباره بخواند. این خواننده نیز ۳ دقیقه وقت گرفت و برای دومین‌بار، آهنگ نصف شب را خواند.

با اتمام کنسرت، جمعیت در پله‌ها و بیرون از سالن و حتی در فضای باز نمایشگاه بین‌المللی، آهنگ‌های یاسینی را به‎ صورت دسته‌جمعی و با صدایی بلند می‌خواندند تا جشنواره سی‌وهشتم، رکورد آتش زدن سالن و هیاهوی جمعی را با اختلاف، به نام هواداران علی یاسینی ثبت کند.

انتهای پیام/

4.9/5 - (248 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=24878
  • نویسنده : احسان غلام‌نژاد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. یاسینی باعث افتخار ماست!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.