تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
11

«حرفه‌ای» با بازی برادران «خسروی»

  • کد خبر : 19931
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
«حرفه‌ای» با بازی برادران «خسروی»
این بار، سیروان خسروی وارد عالم بازیگری شده و قراراست در سریال روانی به کارگردانی مصطفی تقی زاده جلوی دوربین برود. سارا بهرامی، ماهور الوند و علی مصفا دیگر بازیگران این سریال هستند که برای نمایش در شبکه خانگی تولید می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو،سریال «حرفه ای» با بازی برادران خسروی از شبکه نمایش خانگی “نماآوا” پخش خواهد شد،سیروان خسروی این خواننده سرشناس که پیش از این در فیلم،مسابقه «رالی ایرانی» و همچنین فیلم «سوت پایان» تجربه همکاری جلوی دوربین با سینماگران را داشته و در چند تیزر تبلیغاتی هم حضور داشته است در این سریال زانیار خسروی برای اولین بار جلوی دوربین رفته است. حالا همراه برادر وارد دنیای بازیگری می‌شود. شمارش معکوس برای پخش جدیدترین سریال اختصاصی نماوا آغاز شد.
رونمایی از اولین تیزر «حرفه‌ای»

همزمان با نزدیک شدن پخش«حرفه‌ای»، از تیزر این سریال رونمایی شد. «حرفه‌ای» جدیدترین سریال اختصاصی‌ نماواست که به زودی منتشر خواهد شد.

دیگر بازیگران این سریال عبارتند از سارا بهرامی، ماهور الوند، زانیار خسروی،علیرضا ثانی‌فرد، مرتضی تقی‌زاده، مزدک میر عابدینی، اسما رمضانی، المیرا دهقانی، با حضور بهاره کیان‌افشار، امیرمحمد زند و بهناز جعفری و با هنرمندی علی مصفا.

«حرفه‌ای» قصه‌ای معمایی دارد و در خلاصه داستانش آمده: پول هنگفتی در میان است. برای از بین بردن موانع رسیدن به این ثروت، نقشه بی‌نقصی لازم است. نقشه‌ای ناب و پیچیده، که برای اجرایش احتیاج به یک آدمکش حرفه‌ای دارد.احتمالا او باهوش‌ترین و بی‌رحم‌ترین است.

نویسندگی و کارگردانی «حرفه‌‍‌ای» را “مصطفی تقی‌زاده” و تهیه‌کنندگی این سریال را “سعید خانی” برعهده دارد. به زودی زمان دقیق پخش و همچنین اخبار بیشتری درباره این سریال منتشر خواهد شد.

ساخت تیزر این سزیال برعهده‌ی “مسعود رفیع‌زاده” بوده است.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=19931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.