تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
12

انتشار موسیقی متن فیلم «پوست»

  • کد خبر : 20957
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
انتشار موسیقی متن فیلم «پوست»
موسیقی متن فیلم «پوست»، برنده‌ سیمرغ بلورین بهترین موسیقی از سی‌وهشتمین جشنواره‌ فیلم فجر، هم‌زمان با اکران این فیلم منتشر شد و در پلتفرم‌های بین‌المللی در دسترس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شنو، موسیقی متن فیلم «پوست»، برنده‌ سیمرغ بلورین بهترین موسیقی از سی‌وهشتمین جشنواره‌ فیلم فجر، هم‌زمان با اکران این فیلم منتشر شد و در پلتفرم‌های بین‌المللی در دسترس قرار گرفت.

نشر موسیقی واک، ناشر این اثر اعلام کرده است که آلبوم موسیقی «پوست» به زودی و پس از دریافت مجوزهای لازم در سایت‌های داخلی نیز منتشر خواهد شد.

‏موسیقی ‎فیلم «پوست» تجربه‌ای‌ است حاصل تلفیق افسانه‌های ایرانی با موسیقی شمنی و موسیقی ترکمن و ساز و آواز عاشیق ولی عبدی. بامداد افشار به گفته‌ خود در تولید این اثر، هم از نقاشی‌های محمد سیاه‌قلم الهام گرفته و هم مشاوره‌ بهمن و بهرام ارک برایش راهگشا بوده است.

پوست - خبرگزاری شنو

فیلم «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک، ساخته سال ۱۳۹۷ این روزها در حال اکران است. این فیلم اولین بار در سی‌وهشتمین جشنواره‌ فیلم فجر به نمایش درآمد و در شش رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و در نهایت جایزه‌ بهترین موسیقی و بهترین فیلم هنروتجربه را از جشنواره‌ سی‌وهشتم دریافت کرد.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=20957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.