تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
4

بزرگ‌ترین نام‌ در صنعت موسیقی جهانی به زندان محکوم شد

  • کد خبر : 22813
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
بزرگ‌ترین نام‌ در صنعت موسیقی جهانی به زندان محکوم شد
دادستان های اسپانیا می گویند شکیرا در سال ۲۰۱۱ زمانی که رابطه اش با جرارد پیکه، مدافع اف سی بارسلونا علنی شد، به اسپانیا نقل مکان کرد، اما تا سال ۲۰۱۵ اقامت مالیاتی رسمی خود را در باهاما حفظ کرد.

به گزارش خبرگزاری شنو، دادستان های اسپانیا می گویند شکیرا در سال ۲۰۱۱ زمانی که رابطه اش با جرارد پیکه، مدافع اف سی بارسلونا علنی شد، به اسپانیا نقل مکان کرد، اما تا سال ۲۰۱۵ اقامت مالیاتی رسمی خود را در باهاما حفظ کرد.

این زوج که دارای دو فرزند هستند، در ژوئن جدایی خود را اعلام کردند.

خبر جدایی شکیرا

دادستان‌های اسپانیا روز جمعه اعلام کردند. این فوق ستاره موسیقی جهانی، پس از رد دادخواست در مورد اتهامات فرار مالیاتی، محکومیتی بیش از هشت سال زندان خواهند داشت.

دادستانی بارسلونا همچنین از این خواننده ۴۵ ساله که از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴، بیش از ۱۴ میلیون دلار درآمد کسب کرده و از اداره مالیات اسپانیا کلاهبرداری کرده است، جریمه ای نزدیک به ۲۴.۵ میلیون دلار طلب خواهند کرد.

شکیرا که تا به امروز بیش از ۶۰ میلیون نسخه آلبوم آثارش را فروخته است، روز چهارشنبه توافقنامه پیشنهادی دادستان های اسپانیا را رد کرد و در بیانیه ای از طریق وکلایش گفت که کاملاً از بی گناهی خود مطمئن است و تصمیم گرفته است که این پرونده دادگاهی شود. او اطمینان دارد که بی گناهیش ثابت خواهد شد.

هنوز ارجاع رسمی این پرونده به دادگاه اعلام نشده و تاریخ محاکمه نیز تعیین نشده است. وکلای شکیرا، یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در صنعت موسیقی جهانی، می‌گویند ممکن است تا شروع محاکمه توافقی صورت بگیرد.

روز چهارشنبه، این ستاره از نقض کامل حقوق خود و روش های سوء استفاده آمیز توسط دادستانی اسپانیا انتقاد کرد. او ادعا کرد که دادستان‌ها بر مالیات درآمد کسب‌شده در طول تورهای بین‌المللی او و برنامه تلویزیوی «صدا» که در آن به عنوان داور مسابقات حضور داشت. در ایالات متحده فیلمبرداری می شد، اصرار داشتند؛ در حالی که به ادعای شکیرا، هنوز در آن زمان او، اقامت اسپانیا را نداشته است.

انتهای پیام/

5/5 - (10 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=22813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.