تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
5

خاطره بازی علیرضا طلیسچی در سالن میلاد نمایشگاه

  • کد خبر : 25599
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
خاطره بازی علیرضا طلیسچی در سالن میلاد نمایشگاه
کنسرت علیرضا طلیسچی هفدهم خرداماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده نوید انتشار موزیک جدید خود را در روزهای آینده به مخاطبانش داد.

به گزارش خبرگزاری شنو؛ کنسرت علیرضا طلیسچی هفدهم خرداماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده نوید انتشار موزیک جدید خود را در روزهای آینده به مخاطبانش داد.

طلیسچی که پیش از این در تاریخ پنجم خردادماه در هتل اسپیناس پالاس به دیدار مخاطبانش رفته بود، در اجرای آخر خود نیز طی دو سانس به روی صحنه رفت و کنسرت او به دلیل استقبال مخاطبان برای روز یکشنبه بیست و یکم خردادماه نیز تمدید شد.

قطعه «زندگی جونم» آغازگر کنسرت چهارشنبه شب بود و در ادامه قطعات «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو» و «ای دل خودم» اجرا شدند.

علیرضا طلیسچی با اشاره به اهمیت شور و هیجان شنوندگان در سالن کنسرت؛ بیان کرد:

این شما (مخاطبان) هستید که یک کنسرت را قشنگ می‌کنید و سپس به سراغ اجرای قطعه «نه نمیارم» رفت که مجددا به پلی لیست کنسرت اضافه شده بود.

«لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل» و «قاف» از دیگر قطعات اجرایی در این کنسرت بودند.

پس از اجرای قطعه «سختگیر»، طلیسچی نوید انتشار قطعه جدید را به مخاطبانش داد و افزود:

تا چند روز آینده آهنگ جدیدی از من منتشر خواهد شد و امیدوارم مورد توجهتان قرار بگیرد. «بهم برس»، «آخرش قشنگه»، «قرار نبود» و «ای دل غافل» از دیگر قطعات اجرای این کنسرت بودند.

محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، آرمان ابراهیمی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز)و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.

این کنسرت به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» و مدیریت مهدی اسفندیار برگزار شد.

گفتنی است کنسرت علیرضا طلیسچی برای روز یکشنبه ۲۱ خردادماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تمدید شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ملوتیک مراجعه کنند.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=25599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.