تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
2

محبوب ترین خوانندگان زن کی‌پاپ در سال ۲۰۲۳

  • کد خبر : 25655
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
محبوب ترین خوانندگان زن کی‌پاپ در سال ۲۰۲۳
مدتی است موسیقی کی‌پاپ به موسیقی مورد علاقه‌ی جوانان و نوجوانان تبدیل شده است، به همین بهانه در این مطلب محبوب ترین خوانندگان زن کی‌پاپ در سال 2023 را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شنو؛موسیقی کی‌پاپ چند سالی است که از مرزهای آسیایی عبور کرده و به یک موج جهانی تبدیل شده است. خوانندگان و گروه‌های موسیقی بی‌شمار آن در جای جای جهان طرفداران خود را دارند، اما برخی از آن‌ها بیشتر از بقیه در معرض توجه بوده‌اند.

در این مطلب به معرفی محبوب‌ترین خوانندگان زن کی‌پاپ در سال ۲۰۲۳ می‌پردازیم.

آی یو (IU)

این ستاره دوست‌داشتنی خوانندگی حرفه‌ای را از سن ۱۵ سالگی با آلبوم Lost and Found آغاز کرد و خیلی سریع به یکی از جوان‌ترین و‌ محبوب‌ترین خوانندگان این کشور مبدل شد. اغلب آهنگ‌های او نظیر Good Day و Lilac بلافاصله پس از انتشار در صدر چارت جهانی بیلبورد قرار می‌گیرند.

آی یو

 

ته یون (Taeyeon)

کیم ته یون کار خود را از سال ۲۰۰۷ با گروه دخترانه گرلز جنریشن (Girls’ Generation) آغاز کرد و مدت کوتاهی پس از آن به‌عنوان یک خواننده انفرادی نیز مشغول به کار شد. طیف آوازی فوق‌العاده او در آهنگ‌هایش مانند I و ۱۱:۱۱ توجهات زیادی را در سراسر دنیا برانگیخت.

ته هیون

 

هیونا (Hyuna)

او پس از فعالیت با چند گروه معروف مانند Wonder Girls و ۴Minute فعالیت انفرادی خود را آغاز کرد. هیونا اغلب به‌خاطر موسیقی و موزیک ویدیوهای خاص و هنجارشکنانه‌اش مورد توجه قرار می‌گیرد. از جمله Bubble Pop در سال ۲۰۱۱ که جزو معدود موزیک ویدیوهای کی‌پاپ در آن زمان بود که به ۱۰۰ میلیون بازدید می‌رسد.

هیونا

 

سانمی (Sunmi)

سانمی نیز بدون شک یکی از استعدادهای بزرگ کره است که کار خود را از گروه Wonder Girls آغاز کرد. تمام آهنگ‌ها و موزیک ویدیوهای وی مانند Heroine و Gashina دارای جذابیتی محسور کننده هستند که بلافاصله پس از انتشار در صدر چارت‌های موسیقی قرار می‌گیرند.

سانمی

 

هواسا (Hwasa)

هواسا از گروه Mamamoo نیز به‌عنوان یکی از هنجارشکن‌های نسل جدید کی‌پاپ شناخته می‌شود. آهنگ‌های انفرادی او مانند Twit و Maria با مفاهیم عمیق خود طرفداران زیادی را برای او و گروهش به همراه داشته‌اند. هواسا همچنین توسط مجله فوربز به‌عنوان یکی از موفق‌ترین افراد زیر ۳۰ سال آسیا انتخاب شده است.

هواسا

 

جنی (Jennie)

جنی کار خود را از گروه محبوب Black Pink آغاز کرد و تبدیل به اولین عضو گروه شد که فعالیت انفرادی نیز دارد. اولین آهنگ و موزیک ویدیوی او با نام Solo یک شبه در صدر چارت‌های جهانی موسیقی قرار گرفت و حتی توسط او در جشنواره کوچلا اجرا شد.

جنی

 

سی ال (CL)

سی ال از گروه دخترانه ۲NE1 از مدت‌ها پیش لقب ملکه کی‌پاپ را دریافت کرد. آهنگ انفرادی او به نام Hello Bitches در سال ۲۰۱۵ یک موفقیت جهانی بود. آهنگ Lifted او نیز سی ال را به اولین خواننده کره ای تبدیل کرد که در بیلبورد هات ۱۰۰ قرار می‌گیرد.

سی ال

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=25655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.