تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
11

بخش تکنوازی جشنواره موسیقی ایلام رقابتی شد

  • کد خبر : 17774
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
بخش تکنوازی جشنواره موسیقی ایلام رقابتی شد
جواد یعقوبی ( دبیر ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام ) از رقابتی شدن بخش تکنوازی (آفرینش خلاقانه) در ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شنو،بخش تکنوازی ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام رقابتی شد.

 یعقوبی در مورد چگونگی این تصمیم افزود: پیش از این قرار بود ضمن برگزاری جشنواره به صورت حضوری، پذیرفته شدگان این بخش به صورت غیررقابتی و با اجرای زنده در سالن جشنواره حضور پیدا کنند؛ اما با مجازی شدن جشنواره و از دست دادن فرصت اجرای زنده در حضور مخاطبان و به جهت انگیزه دادنِ مضاعف به تکنوازان جهت اجرا و دیده شدن هنرنمایی آن ها توسط هیات داوران جشنواره ، به آن ها خبر از بررسی اجراهای تکنوازی توسط هیات داوران را دادیم.

یعقوبی افزود: از طرفی سطح کیفی قابل توجه اجراهای تکنوازی و توانمندی این هنرمندان، ما را مجاب به رقابتی شدن این بخش از جشنواره کرد.

جواد یعقوبی در مورد چگونگی بررسی آثار و تعداد برگزیده ها عنوان کرد: با ارسال ۱۸ اثر تکنوازی و بررسی آن ها توسط هیات محترم داوران ، حداکثر ۶ عنوان برگزیده تکنوازی در مجموع بخش های دستگاهی، کلاسیک و بومی- محلی این آثار خواهیم داشت که توسط داوران انتخاب و معرفی خواهند شد.

وی تبیین کرد:برگزیدگان بخش گروه نوازی و تکنوازی در آیین اختتامیه ی جشنواره دعوت خواهند شد و لوح تقدیر و هدایای خود را دریافت خواهند کرد.

دبیر ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام در پایان بیان داشت: از بخش های دیگر آیین اختتامیه ی این جشنواره، تجلیل از شش پیشکسوت موسیقی استان و نیز رونمایی از آلبوم تصویری جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=17774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.