تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
9

«تا پای جان برای ایران» با صدای «محمد معتمدی» منشر شد

  • کد خبر : 23903
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
«تا پای جان برای ایران» با صدای «محمد معتمدی» منشر شد
انجمن موسیقی ایران قطعه «تا پای جان برای ایران» را با خوانندگی محمد معتمدی همزمان با حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شنو،انجمن موسیقی ایران قطعه «تا پای جان برای ایران» را با خوانندگی محمد معتمدی همزمان با حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر کرد.

قطعه «تا پای جان برای ایران» از تولیدات انجمن موسیقی ایران در مردادماه امسال، به آهنگسازی علیرضا دریایی. ترانه‌سرایی احسان افشاری و خوانندگی محمد معتمدی، هدیه‌ای به تیم ملی ایران و فدراسیون فوتبال بوده است. که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار بر انتشار آن در اولین روز بازی تیم ملی ایران است.

این انجمن اعلام کرد: تیم تولید این اثر، هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال نداشته. فقط در روند تولید آن با انجمن موسیقی ایران همکاری داشته‌اند. با آرزوی‌ موفقیت برای تیم ملی کشورمان و شفاف‌سازی رسانه ای در فعالیت‌های اینچنینی.

بیست ‌و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذرماه در قطر برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات تیم ملی ایران با تیم‌های ملی انگلستان. ولز و آمریکا به ترتیب در روزهای ۳۰ آبان و چهارم و هشتم آذر بازی خواهد داشت.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=23903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.