تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
11

رونمایی از آلبوم جدید موسیقی امید معنوی

  • کد خبر : 20751
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
رونمایی از آلبوم جدید موسیقی امید معنوی
امید معنوی خواننده آیینی آلبوم جدید موسیقی خود را با عنوان "هلال رویت شد" یکشنبه شب در آیینی با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان و جمعی از مسوولان محلی آران و بیدگل رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری شنو، این آلبوم در هفت قطعه‌ موسیقایی با نظم ادبی و آهنگ‌های متنوع، در معرفی ابعاد شخصیتی، اصل و نسب و ظرایف و دقایق زندگی حضرت محمد هلال‌بن علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) تهیه شده است.

عنوان‌های قطعه‌های هفتگانه شامل خانه‌زاد، هلالِ محمد(ص)، ژن طوبی، آرام آران، شورِ شیرین، یعقوب‌وار و تاجر نور، هر یک جداگانه به موضوع و سوژه‌ای در ارتباط با امامزاده محمد هلال‌(ع) آران و بیدگل می‌پردازد.

در این آیین، خواننده جوان آیینی کشورمان با ابراز خرسندی از حضور در دیار پدری خود و قدردانی از حامیان آلبوم جدید خود، به ابازخوانی بخشی از این آلبوم پرداخت.

معنوی اظهار امیدواری کرد: با رونمایی از این اثر متفاوت خود، پنجره‌ای نو برای معرفی این نخستین مهاجر علوی به ایران و فاطمی‌ترین حرم اهل‌بیت(ع) در کشور در قالب آفرینش‌های هنری در حوزه فعالیت‌های آیینی گشوده شود.

آلبوم جدید موسیقی امید معنوی در آران و بیدگل رونمایی کرد

به دلیل شرایط کرونایی، این آیین و بازخوانی قطعه‌هایی از آلبوم امید معنوی با همکاری شهرداری ناحیه آران و همزمان با سالروز میلاد مسعود نبی مکرم و ختم رُسُل(ص) و خجسته زادروز حضرت صادق‌آل‌محمد(ع) از طریق فضای مجازی برای علاقه‌مندان پخش شد.

“محمد اوسط” مشهور به هلال علی و محمد هلال که در شب نخست رمضان سال ۱۴ ه‍جری قمری در مدینه به دنیا آمد، فرزند بلافصل علی بن ابیطالب (ع) و امامه (امامه بنت زینب ثمره ازدواج ابوالعاص بن ربیع و زینب یکی از دختران حضرت محمد (ص)) است.

محمد هلال که نسبش از طرف مادر با دو واسطه به پیامبر مکرم اسلام می رسد، در ۲۸ رمضان سال ۶۴ هجری قمری در آران و بیدگل درگذشت.

آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) در آران و بیدگل در فاصله ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال استان اصفهان قرار دارد.

 

انتهاب پیام/

5/5 - (2 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=20751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.