تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
13

در «فیتور ۲۰۲۲» موسیقی زنده نخواهیم داشت

  • کد خبر : 21845
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
در «فیتور ۲۰۲۲» موسیقی زنده نخواهیم داشت
نشست هم اندیشی برپایی غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا در سالن جلسات کانون با حضور نمایندگان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان مجری غرفه ایران در فیتور سال آینده میلادی، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شنو، نشست هم اندیشی برپایی غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا در سالن جلسات کانون با حضور نمایندگان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان مجری غرفه ایران در فیتور سال آینده میلادی، برگزار شد.

نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا

در نشست هم اندیشی فیتور ۲۰۲۲، هادی سجادی راد (مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی) گزارشی از حضور در نمایشگاه فیتور در سال‌های گذشته ارائه کرد.

او در ادامه به تشریح اقدامات کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و معرفی موقعیت غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه که با ابعاد ۷ و نیم در ۱۶ متر در بخش اروپایی نمایشگاه واقع شده است، پرداخت.

در بخش دیگری از نشست کاستی‌ها و مشکلات دوره‌های قبل بررسی و بهترین راهکارهای معرفی ظرفیت‌های بی‌شمار و متنوع کشورمان در حوزه صنعت گردشگری و سرمایه‌گذاری ارائه و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دیجیتال محور بودن تبلیغات، آماده‌سازی ویدئوهای سه بعدی، برگزاری نشست‌های ایران شناسی، ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت گردشگری، بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای ایران در اسپانیا، استفاده از نمایشگرهای دیواری نمایشگاه و ایجاد جذابیت‌های بصری از موضوعات مورد توافق و تأکید حاضران بود.

در این دوره از نمایشگاه فیتور به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موسیقی زنده توسط هنرمندان کشورمان اجرا نخواهد شد.

زمان برگزاری جشنواره

نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۲ از ۲۹ دی تا ۳ بهمن ۱۴۰۰ در مادرید اسپانیا برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=21845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.