تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
11

مجوز ارشاد برای آهنگ‌های جدید عقیلی، آسرایی،زندوکیلی و سراج

  • کد خبر : 1023
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
مجوز ارشاد برای آهنگ‌های جدید عقیلی، آسرایی،زندوکیلی و سراج
تک‌آهنگ‌های جدید حسام الدین سراج ، سالار عقیلی، فریدون آسرایی و علی زندوکیلی مجوز گرفتند.

به گزارش خبرگزاری «شنو»،دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظرف هفته گذشته مجوز ۵۹ آلبوم و تک آهنگ را صادر کرده است.

این آثار شامل ۵ آلبوم موسیقی در ژانرهای سنتی (۱ آلبوم) و پاپ (۴ آلبوم) و ۵۴ تک آهنگ در ژانرهای سنتی (۲ قطعه)، پاپ (۴۳ قطعه) و تلفیقی(۹ قطعه) بوده‌اند.

بر اساس این گزارش، آلبوم های «رودین» به آهنگسازی و خوانندگی میلاد رضا، «ستاره دنباله دار» به آهنگسازی و خوانندگی میثم گودرزی، «نگاه» به آهنگسازی مجید رضازاده و خوانندگی امین عراقی، «سرمازده» به آهنگسازی و خوانندگی میرحسین حسینی و آلبوم موسیقی سنتی «زخمه» به آهنگسازی و خوانندگی مسعود میرزاحمد مجوز انتشار دریافت کرده اند.

از میان تک قطعه هایی که مجوز انتشار آن‎ها صادر شده می توان به  قطعه «عشق» به خوانندگی حسام الدین سراج و آهنگسازی فرید الهامی،  قطعه «نگار بی وفا» به خوانندگی سالار عقیلی و آهنگسازی مسعود تدینی،  قطعه «نوروز ما» (به پاسداشت طبیعت و نوروز) به خوانندگی محمد رشوند و آهنگسازی رامین عبداللهی،  قطعه عاشورایی «دیدار» به خوانندگی امیر شیشه گران و آهنگسازی فرید نادری، قطعه «جمعه بی شنبه» به خوانندگی فریدون آسرایی و اهنگسازی پیام شفاهی و «فصل پریشان شدنم» به خوانندگی و آهنگسازی علی زند وکیلی اشاره کرد.

در شش ماهه نخست سال جاری، سالار عقیلی  برای ۴ قطعه دیگر  به نام‎های می ترسم، قطعه مادر (به مناسبت روز مادر)، قطعه باران بهاری و قطعه دلبسته شدم از دفتر موسیقی مجوز دریافت نموده  است.

این در حالی است که به نظر می رسد میزان درخواست مجوز برای آثار پاپ و تلفیقی بیشتر شده و آثار ارائه شده در حوزه سنتی با افزایش مواجه نیست.

همچنین لازم به ذکر است گزارش صدور مجوز هفتگی دفتر موسیقی هر هفته در قالب خبر منتشر خواهد شد.گفتنی است که برای این آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=1023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.