تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
2

تازه‌ترین خبرها از اسناد موسیقی و سینما به روایت وزیر فرهنگ

  • کد خبر : 29001
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
تازه‌ترین خبرها از اسناد موسیقی و سینما به روایت وزیر فرهنگ
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: اسناد موسیقی، سینما و هنرهای تجسمی بعد از سال‌ها و بعضاً مطالبات بیست سی ساله مورد مطالبه بوده است که در حال گردآوردی و تصویب است.
به گزارش خبرگزاری شنو،  محمدمهدی اسماعیلی یکشنبه- دهم دی ماه در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها در مجموعه باغ زیبا، ضمن تبریک ایام میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت یاد حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در پررونق ترین دوره خودش به سر می‌برد و ارقام گواه و مستند این گفته است.
وی گفت: توجه به بحث انتخابات بسیار مهم است و درهمین زمینه رویدادها در جهت افزایش نشاط اجتماعی حرکت کند.
اسماعیلی افزود: اسناد موسیقی، سینما و هنرهای تجسمی بعد از سال‌ها و بعضاً مطالبات بیست سی ساله مورد مطالبه بوده است که در حال گردآوردی و تصویب است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بهار جشنواره‌ها از جشنواره ۴۲ فیلم فجر تا فرصت ویژه نمایشگاه قرآن اظهارداشت: در حوزه فلسطین و غزه باید این بخش ثابت تمام جشنواره‌ها باشد.
وی بیان کرد: سمفونی ویژه حاج قاسم شامگاه سه‌شنبه- ۱۲ دی ماه- در آستانه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت رونمایی خواهد شد.
اسماعیلی گفت: استفاده از ظرفیت‌های اهل سنت مورد توجه است در همین زمینه اعزام یک رایزن فرهنگی اهل سنت به قاهره را داشتیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اظهارداشت: نمایشگاه قرآن امسال یک فرصت است چرا که همزمان با تعطیلات عید نوروز است و باید به این ظرفیت‌ها توجه شود.
همچنین در این جلسه سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، عاطفه خادمی مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی به ارائه گزارش از جشنواره‌های پیش رو پرداختند.
ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=29001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.