تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
8

دوست دارم قطعه «علی جویم علی گویم» را اجرا کنم

  • کد خبر : 14374
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
دوست دارم قطعه «علی جویم علی گویم» را اجرا کنم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، هادی فیض آبادی خواننده جوان، مهمان برنامه جشن رمضان ۱۴۰۰ بود و پس از اجرای قطعه مناجات خوانی به گفتگو در این برنامه نشست. فیض آبادی درباره مناجات خوانی گفت: مناجات یک سبک از آواز است که همه اقوام در شکل و فرم های مختلف آن را اجرا می کنند […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، هادی فیض آبادی خواننده جوان، مهمان برنامه جشن رمضان ۱۴۰۰ بود و پس از اجرای قطعه مناجات خوانی به گفتگو در این برنامه نشست.

فیض آبادی درباره مناجات خوانی گفت: مناجات یک سبک از آواز است که همه اقوام در شکل و فرم های مختلف آن را اجرا می کنند و شخص خواننده لزوما نباید خواننده حرفه ای باشد. من دوست دارم قطعه علی جویم علی گویم را اجرا کنم.
وی افزود: من موسیقی را با نواختن ساز نی نزد استاد کیانی نژاد شروع کردم. آواز را هم بعدها نزد اساتیدی همچون مظفر شفیعی و احمد ابراهیمی تعلیم دیدم. چند سال پیش هم در جشنواره موسیقی کشور ارمنستان مقام اول را در رشته آواز کسب کردم.
فیض آبادی درباره اجرای نقش در اپرای عاشورا گفت: اپرای عاشورا به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور و به اتفاق ارکستر سمفونیک اجرا شد. من هم نقش امام حسین(ع) را می خواندم.

هادی فیض‌آبادی فراهانی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است.
وی نزد محمد عشاق، فریبا داوودی، مظفر شفیعی، احمدخان ابراهیمی، علیرضا پورامید، حمید رضا نوربخش و شریف لطفی اصول و مبانی موسیقی و آواز را فراگرفت.
فیض آبادی سرپرست و موسس گروه موسیقی بـام می باشد و آلبوم های «آسمان مهتاب» به آهنگسازی کاوه سروریان، «تا همیشه» اثر پویان رمضانی، «زمستان» اثر استاد حمید متبسم را پیش از این منتشر کرده است. همکاری و ایفای نقش در اپرای عروسکی حافظ و سعدی و … در کارنامه هنری وی دیده می شود.

انتهای پیام/

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=14374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.