تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
12

مروری بر تازه‌های شنیداری

  • کد خبر : 14663
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
مروری بر تازه‌های شنیداری

به گزارش سرویس انتشار خبرگزاری شنو، که در این صفحه تقدیم حضورتان می‌شود: سهراب پاکزاد، اموبند، رضا پناهی و آنیل طی روزهای گذشته جدیدترین قطعات خود را منتشر کردند. سهراب پاکزاد _ مال من باش «مال من باش» جدیدترین قطعه سهراب پاکزاد با مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد. ترانه و ملودی این اثر […]

به گزارش سرویس انتشار خبرگزاری شنو، که در این صفحه تقدیم حضورتان می‌شود: سهراب پاکزاد، اموبند، رضا پناهی و آنیل طی روزهای گذشته جدیدترین قطعات خود را منتشر کردند.

سهراب پاکزاد _ مال من باش

«مال من باش» جدیدترین قطعه سهراب پاکزاد با مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد. ترانه و ملودی این اثر از شاهین شیخی و تنظیم و میکس و مستر علی تیرداد می‌باشد.

 

امو بند _ نه نگو نه

گروه موسیقی امو بند (Emo Band) یک تیم سه نفره فعال در سبک پاپ می‌باشد که با سه خواننده به نام‌های سعید قنبرپور، افشین کامیار و میثم کمالی سر زبان‌ها افتاد و طرفداران زیادی را جلب خود کرده‌اند. گروه موسیقی اموبند اثر «نه نگو نه» را با آهنگسازی رضا پناهی، ترانه و ملودی حامیم، گیتار فراز فراهانی را انتشار داده‌اند.

 

آنیل _ هستم کنارت

آنیل آخرین ترک از آلبوم ep 1400 به نام «هستم کنارت» را منتشر کرد. در این اثر محمد مبارکی: ترانه ، فرجاد تقوی: میکس و مستر و آنیل: تنظیم، اجرا، گیتار و ویولن را بر عهده داشته‌اند.

 

میثم ابراهیمی _ گردنبند

قطعه «گردنبند» با صدای میثم ابراهیمی منتشر شد. میثم ابراهیمی خواننده جوان پاپ کشورمان است که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی در بین مردم کسب کرده است و از آثار او می‌توان به «سلامتی»، «گل رز»، «کوچه سرد» و … اشاره کرد.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=14663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.