تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
1

همکاری مجدد علی رهبری با دو ارکستر سمفونیک چین

  • کد خبر : 31577
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
همکاری مجدد علی رهبری با دو ارکستر سمفونیک چین
به دعوت مجدد کشور چین، علی رهبری (رهبر ارکستر و آهنگساز بین‌المللی ایرانی) با دو ارکستر سمفونیک جدید در شهرهای «کینگ داوو» و «گویانگ»، با آثاری از آهنگسازان روس روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش خبرگزاری شنو، اولین کنسرت در تاریخ یکم اردیبهشت‌ماه در شهر کینگ داوو، همراه با ارکستر سمفونیک کینگ داوو «Qingdao Symphony orchestra» و دومین کنسرت در تاریخ هفتم اردیبهشت و همراه با ارکستر سمفونیک گویانگ «Guiyang Symphony orchestra» خواهد بود.
این ارکسترها نیز مانند بیش از ۲۰ ارکستر سمفونیک دیگر کشور چین، هرکدام حدود ۸۵ عضو دارند و ضمن همکاری با رهبران چینی از رهبران دیگر جهان برای بالابردن سطح کیفیت ارکسترشان دعوت به عمل می‌آورند.
علی رهبری که اکنون در کنار والری گرگیف رهبر مشهور روسی، سمت رهبری دائم میهمان اپرای مارینسکی در سنت پترسبورگ را به عهده دارد، تا کنون به ۶ ارکستر سمفونیک دیگر کشور چین دعوت شده است.
این ارکسترها عبارت از ارکستر فیلهارمونیک چین پکن، ارکستر فیلارمونیک هانکژو، ارکستر سمفونیک شنزن، ارکستر سمفونیک چوانان شماره یک چین در پکن، ارکستر سمفونیک جوانان شماره ۲ چین در پکن و ارکستر فیلارمونیک وهان هستند.
ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=31577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.