تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
12

یک اثر با سه ملیت

  • کد خبر : 16051
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
یک اثر با سه ملیت
امین امیری یکی از موزیسین های جوانی است که پس از انتشار چهار آهنگ در پلتفرم های بین المللی موسیقی و بازخورد خوب آثارش، به زودی اولین همکاری بین المللی خود را با یک آرتیست چینی - آمریکایی انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، اولین همکاری بین المللی امین امیری با هنرمندی چینی آمریکایی رقم خورد.
امین امیری یکی از موزیسین های جوانی است که پس از انتشار چهار آهنگ در پلتفرم های بین المللی موسیقی و بازخورد خوب آثارش، به زودی اولین همکاری بین المللی خود را با یک  هنرمند غیر ایرانی انجام می دهد.
در این پروژه که چند تن از بهترین نوازندهای ایران حضور دارند، امین امیری : آهنگساز و تنظیم کننده و آلِن ییپ : نوازنده اِرهو و گوجین از کالیفرنیا به اجرا خواهند پرداخت.

این قطعه با مجوز رسمی وزارت ارشاد از تمامی رسانه های داخلی و پلتفرم های بین المللی ارائه می شود.

آلِن ییپ در کالیفرنیای جنوبی بزرگ شده و در آنجا ساز 《 اِرهو 》را زیر نظر استاد مشهور ، هه وانگبائو آموزش دیده است. آلن ییپ با تقریباً دو دهه تجربه اجرای این ساز ، به طور فعال در بسیاری از سبک های نوازندگی منطقه ای و معاصر ، اعم از سازهای انفرادی ، ارکسترال ، گروه موسیقی ، تا موسیقی سنتی کانتونیایی و اپرای کانتونی فعالیت کرده است.
او که شیفته صدا و تاریخچه این ساز شده بود ، تحصیلات خود را در مورد ساز 《 گوجین 》 نزد ویرتئوز مشهور لوی پویوئن آغاز کرد. بعد از آن زیر نظر استادان برجسته ای چون گونگ یی ، وو زیینگ ، چن چانگلین و دای شیاولیان دوره دیده است. او به کنسرت های متعددی در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا ، چین و مالزی دعوت شده است ، و یک فعال موسیقی چینی در ایالات متحده و خارج از کشور است.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=16051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.