تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
7

پرسش مخاطبان، پاسخ پورناظری

  • کد خبر : 14127
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
پرسش مخاطبان، پاسخ پورناظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، تهمورس پورناظری در پرسش و پاسخی که با مخاطبان صفحه اینستاگرام خود داشت به برخی سوالات آن‌ها پاسخ داد. پورناظری در جواب سوالات مربوط به گروه شمس پاسخ داد: این گروه هم‌اکنون مشغول ضبط اثری با صدای «همایون شجریان» است. این آهنگساز هم‌چنین این خبرِ خوش را به مخاطبان خود […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، تهمورس پورناظری در پرسش و پاسخی که با مخاطبان صفحه اینستاگرام خود داشت به برخی سوالات آن‌ها پاسخ داد.
پورناظری در جواب سوالات مربوط به گروه شمس پاسخ داد: این گروه هم‌اکنون مشغول ضبط اثری با صدای «همایون شجریان» است. این آهنگساز هم‌چنین این خبرِ خوش را به مخاطبان خود داد که قرار است آلبومِ مشترکش با استاد «محمدرضا شجریان» در سال جاری منتشر شود.
و در پاسخ به سوالی در رابطه با اثری  که بر اساس اشعار سیمین بهبانی و با خوانندگی «همایون شجریان» است اینگونه پاسخ داد: هم‌چنان مشغول کار بر روی این اثر هستیم و اصولا تا زمان انتشار، تغییرات بسیاری روی آن اعمال خواهدشد.
تهمورس پورناظری هم‌چنین درباره ی انتشار اثر جدید خود گفت: پروژه‌های موسیقی، زمانی که به صورت دلخواه ساخته می‌شوند، آماده‌ انتشار خواهند بود؛ بنابراین زمان دقیقی نمی‌توان برای انتشار آن اعلام کرد.
وی در رابطه با آلبوم «آیینه‌ها» کاری از «سهراب پورناظری» گفت:  هم‌اکنون این آلبوم در مرحله‌ی طراحی جلد است. همچنین از تولید اثر جدیدی با همراهی استاد «کیخسرو پورناظری» و «سهراب پورناظری»خبرداد. ضبط قطعه‌ «باران ببار» نیز از جمله کارهایی است که این آهنگساز در دستور کار دارد.

مسئله‌ی استعدادیابی آکادمی پورناظری نیز یکی دیگر از سوالات مخاطبان بود و پورناظری درباره‌ آن توضیح داد که قرار بوده تا اسفند ۹۸ اجرایی از سوی منتخبان این آکادمی داشته باشند که به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاده است.
او هم‌چنین اعلام کرد که بار دیگر در حال طراحی برنامه‌ای برای استعدادیابی و پرورش است. او این فراخوان را یکی از بهترین اتفاقات دوران کاری خود دانست و اظهار امیدواری کرد با پایان یافتن ویروس کرونا، نتیجه‌ آن, هم برای هنرجویان و هم علاقه‌مندان مشخص شود.

این آهنگساز هم‌چنین از انتشار آلبوم پروژه‌ی موسیقایی «سی» خبر داد.
پورناظری درباره‌ زمان آغاز یادگیری موسیقی خود و برادرش اینگونه سخن گفت: ما موسیقی را در خانواده آموختیم و به همین خاطر بخش مهمی از آن به صورت غیرمستقیم انجام شده است.
این هنرمند هم‌چنین درباره‌ی انتخاب «موسیقی» میان هنرها گفت: «موسیقی هنر اجدادی من است.»‌
درباره‌ی این‌که چه احساسی در یک آهنگساز رخ می‌دهد تا می‌تواند یک ملودی ماندگار چون «کولی» را خلق کند، افزود: «اگر در زمان ساخت یک قطعه، آهنگساز خود در ملودی غرق شود؛ مخاطب نیز با آن احساس نزدیکی خواهد کرد.
این نوازنده‌ی برجسته هم‌چنین به این نکته اشاره کرد که: بخشی از تمرین نوازنده، روی ساز است و بخشی از آن با اندیشیدن و شنیدن حاصل می‌شود.

و در پاسخ به علاقمندی به موسیقی نواحی اضافه کرد: بنظر من موسیقی خراسان یکی از پرشورترین هاست.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=14127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.