تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
5

کمک مالی خواننده مشهور به بیمارستان

  • کد خبر : 25234
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
کمک مالی خواننده مشهور به بیمارستان
جونگ کوک یکی از اعضای گروه موسیقی مشهور "بی‌تی‌اس"(BTS) به بیمارستان دانشگاه سئول ۱ میلیارد وون اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری شنو؛ جونگ کوک یکی از اعضای گروه موسیقی مشهور “بی‌تی‌اس”(BTS) به بیمارستان دانشگاه سئول ۱ میلیارد وون اهدا کرد.

به نقل از آل‌کیپاپ، بیمارستان دانشگاه ملی سئول اخیرا اعلام کرد که جونگ کوک، خواننده مشهور اهل کره جنوبی، ۱ میلیارد وون به بیمارستان کودکان دانشگاه ملی سئول اهدا کرده است.

به گفته بیمارستان دانشگاه ملی سئول، جونگ کوک یک میلیارد وون به بیمارستان کودکان دانشگاه ملی سئول تحویل داده است تا از این مبلغ به نفع کودکان بیمار و خانواده‌هایشان استفاده کنند. این کمک مالی قرار است برای درمان کودکان خانواده‌های کم درآمد و برای پروژه مرکز مراقبت یکپارچه دانشگاه ملی سئول استفاده شود.

جونگ کوک که این روزها شهرت جهانی دارد، اعلام کرده که امیدوار است از طریق این کمک، از کودکانی که در رنج هستند حمایت کند تا بتوانند در سلامتی، لبخند بزنند.

انتهای پیام/

جونگ کوک در ژوئن ۲۰۱۳ به عنوان یکی از اعضای گروه موسیقی BTS در صنعت موسیقی شروع به کار کرد. اعضای این گروه به عنوان سلبریتی‌هایی جهانی، به طور پیوسته کمک‌های خیر خواهانه گروهی انجام می‌دهند.

در ژانویه ۲۰۱۷ میلادی بود که گروه BTS، صد میلیون وون به شورای خانواده ۴۱۶، که متشکل از خانواده‌های داغدار فاجعه کشتی Sewol بود، اهدا کرد. در آن زمان، هر یک از ۷ عضو این گروه موسیقی ۱۰ میلیون وون و آژانس موسیقی آنها ۳۰ میلیون وون به این مبلغ اضافه کرد تا در مجموع، ۱۰۰ میلیون وون به این خانواده‌ها کمک مالی شود.

همچنین این گروه کمک‌ها و اقداماتی برای رفع خشونت علیه کودکان و نوجوانان انجام داده‌اند.

بی‌تی‌اس همچنین یک کمک مالی گروهی نیز در طول پاندمی کووید-۱۹ انجام داد. در سال ۲۰۲۰، اعضای BTS همراه با آژانس Big Hit Musis، یک میلیون دلار (تقریباً ۱.۲ میلیارد وون) به سازمان‌های مرتبط با کمپین ضد نژادپرستی “BLACK LIVE MATTER” اهدا کردند. در نتیجه بسیاری از طرفداران آنها نیز به این کمپین پیوستند.

5/5 - (2 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=25234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.