تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
5
کنسرت آنلاین فرزاد فرزین و سالار عقیلی با همکاری همراه اول

کنسرت آنلاین یا حضوری؛ شما طرفدار کدام هستید؟

  • کد خبر : 10940
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
کنسرت آنلاین یا حضوری؛ شما طرفدار کدام هستید؟
در آستانه دهه فجر و ولادت حضرت زهرا(س) همراه اول اقدام به برگزاری کنسرت دو خواننده پرطرفدار در بستر برنامه‌های مجازی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، با شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، برگزاری کنسرت‌ها لغو شد و برخی از خوانندگان به برگزاری کنسرت آنلاین روی آوردند. امید حاجیلی و مهدی جهانی در روزهای ۸ و ۹ فروردین کنسرت‌های خود را به صورت مجازی برگزار کردند که با استقبال اهالی فرهنگ و موسیقی رو به رو شد.

اما برخی از خوانندگان به این دلیل که کنسرت‌های آنلاین درآمد کمتری دارد و شاید مثل کنسرت‌های حضوری در سالن‌های بزرگ مخاطبی ندارد، اقدام به برگزاری کنسرت‌های موسیقی با نصف ظرفیت سالن‌ها در جزیره کیش کرده‌اند. مردم هم به بهانه شرکت در کنسرت خواننده محبوبشان به این جزیره می‌روند و وزارت بهداشت درباره قرمز شدن شهرهای جنوب کشور و خیز شیوع دوباره کرونا در آن مناطق هشدار داد.

برگزاری کنسرت‌ها به صورت حضوری و با همین جمعیت کم هم واکنش‌های بسیار زیادی را در فضای مجازی و بین کاربران داشت. مردم معتقدند در این شرایط که کادر درمان ماه‌ها است درگیر این بیماری هستند و تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزاری تجمعات کار عاقلانه و درستی نیست و به بهانه سود بیشتر نباید جان مردم را به خطر انداخته و کادر درمان را بیش از پیش گرفتار و خسته کرد.

در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و همچنین دهه مبارک فجر، اپراتور همراه اول با همکاری دو برنامه روبیکا و آیگپ اقدام به برگزاری کنسرت دو خواننده مطرح و پر طرفدار در بستر این پلتفرم‌ها کرده است.

کنسرت مجازی سالار عقیلی خواننده سنتی و فرزاد فرزین خواننده سبک پاپ کشور به ترتیب در تاریخ های سه‌شنبه ١۴ بهمن و چهارشنبه ١۵ بهمن‌ماه از ساعت ۲۱ از طریق اپلیکیشن‌های «روبیکا» به نشانی https://go.rubika.ir/mci و «آیگپ» به نشانی https://igap.net/www_mci_ir به‌صورت رایگان پخش می‌شود.

سالار عقیلی قطعاتی نظیر «ایران»، «تنها می‌مانم»، «خوشه چین»، «مادر»، «چه بگویم»، «به من بسپار دستت را » ، « وطنم ای شکوه پابرجا» و «نگار» و فرزاد فرزین نیز قطعاتی نظیر «کجا دنبالت بگردم»، «شانزلیزه»، «آینده»، «ماه عسل» و «نفس» را اجرا خواهند کرد .

با تمهیدات همراه اول، کنسرت آنلاین «سالار عقیلی» و «فرزاد فرزین» برای تمام کاربران اینترنت در کشور رایگان است.

در آینده باید شاهد این باشیم که مردم به چه میزان از کنسرت‌های آنلاین استقبال می‌کنند و طرفدار برگزاری کدام کنسرت هستند؛ آنلاین یا حضوری؟

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=10940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.