تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

۵ گروه در جشنواره موسیقی «ترنم فتح» مازندران رقابت می کنند

  • کد خبر : 27310
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
۵ گروه در جشنواره موسیقی «ترنم فتح» مازندران رقابت می کنند
معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: پنج گروه در ششمین جشنواره موسیقی ترنم فتح در استان رقابت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شنو ؛ روح الله ایرانمهر دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری ششمین جشنواره موسیقی «ترنم فتح» در استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره همزمان با هفته دفاع مقدس ر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران برگزار می‌شود ، وی افزود: این جشنواره با حضور ۵ گروه موسیقی از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، سپاه کربلا، نیروی انتظامی، پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر و پادگان المهدی بابل برگزار خواهد شد.

ایرانمهر هدف از برگزاری این جشنواره را انتخاب تیم برتر گروه موزیک استان و معرفی به کشور اعلام کرد و گفت: همچنین انتقال شور و هیجان به مردم و القای نگاه ویژه فرماندهان نظامی به موزیک نیروهای مسلح از دیگر اهداف به شمار می‌آید.

رونمایی از آلبوم موسیقی «سرباز کوچک»

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران همچنین از رونمایی آلبوم موسیقی «سرباز کوچک» در این جشنواره خبر داد و افزود: این آلبوم با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران و حوزه هنری استان تهیه شده است.

این مسئول با بیان اینکه قطعه «سرباز کوچک»، «خابتو دیدم» و «نم نم بارون» به خوانندگی «مهدی حیدری» اجرا شده است، گفت: همچنین قطعه «پرچم»، «ماهی نمی‌میرد»، زیبا و سربلند»، «گل لاله» و «نقاشی» به خوانندگی «محمدجواد جوانی» ضبط شده است.

ایرانمهر عوامل تهیه این آلبوم را در بخش تار و سه تار «حنیف شهمیرزادی»، ویلن و آلتو «یاسین قلی نیا» و «مهبد نبوی»، ویلن دوم «حسن امین شریفی»، فلوت «بهداد رضوی»، پیکولو «مریم جهان آرایی»، ویلنسل «مژگان خوش روزی»، عود «مریم گرجی»، سنتور «ایمان پارسافر» و «حسین معصومی»، سه تار «مهرداد آماده»، بم سه تار «ریحانه محمدی»، ترومپت و ترومبون «هادی احسانی»، پیانو «الیاس جوادیان»، گیتار بیس و گیتار «ایلیا جوادیان» و «امید بهرام نقد»، «گلسا شهمیرزادی»، کاخن «داریوش هاتف راد»، پرکاشن «امید کاظمی» و سازهای الکترونیک «الیاس جوادیان» اعلام کرد.

وی همچنین گفت: ناظر ضبط «حنیف شهمیرزادی» و «الیاس جوادیان» و صدابرداری، میکس و مسترینگ توسط استودیو صبای قائمشهر «الیاس جوادیان» به شمار می‌آیند.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=27310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.