تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
11

پرواز با سرقت از شوق پرواز؟

  • کد خبر : 15537
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
پرواز با سرقت از شوق پرواز؟

به گزارش خبرگزاری شنو محمدرضا علیقلی، در پی پخش فیلم تبلیغاتی یک نامزد ریاست جمهوری واکنش نشان داد. محمدرضا علیقلی هنرمند و آهنگساز فیلم های زیادی از قبیل شوق پرواز، رهایی، خیلی دور خیلی نزدیک، نرگس و …بوده است. وی به استفاده از موسیقی سریال «شوق پرواز» در فیلم تبلیغاتی آقای قاضی‌زاده هاشمی، بدون رضایت […]

به گزارش خبرگزاری شنو محمدرضا علیقلی، در پی پخش فیلم تبلیغاتی یک نامزد ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

محمدرضا علیقلی هنرمند و آهنگساز فیلم های زیادی از قبیل شوق پرواز، رهایی، خیلی دور خیلی نزدیک، نرگس و …بوده است. وی به استفاده از موسیقی سریال «شوق پرواز» در فیلم تبلیغاتی آقای قاضی‌زاده هاشمی، بدون رضایت ایشان ( به عنوان صاحب اثر) اعتراض کرد.

این هنرمند و سازنده موسیقی سریال «شوق پرواز» ادعا کرد :

در کمال ناباوری دیدم در پخش فیلم تبلیغاتی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از تلویزیون، در سکانس های پایانی فیلم، بدون رعایت حقوق معنوی صاحب اثر و کسب اجازه از من، از موسیقی سریال «شوق پرواز» استفاده شده است. تاکید می کنم بدون رعایت حقوق معنوی، چون رعایت حقوق مادی که در این شرایط یک شوخی است.

این هنرمند خاطرنشان کرد: نمی دانم سیاستمدارانی که قرار است، مدیریت کنند و با درستی و راستی، کارشان را پیش ببرند چرا باید حقوق یک هنرمند و حق‌الناس را نادیده بگیرند؟!

محمدرضا علیقلی اظهار امیدواری کرد که آقای قاضی‌زاده هاشمی نامزد ریاست جمهوری از این موضوع بی‌اطلاع باشد. شاید سازنده فیلم، این رفتار غیرحرفه‌ای را انجام داده باشد. چون برای نامزد ریاست جمهوری که باید صادقانه رفتار کند تا اعتماد مردم را جلب کند، اتفاق خوبی نیست.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=15537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.