تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
11

حمایت «اشکان خطیبی» از موسیقی رپ

  • کد خبر : 21880
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
حمایت «اشکان خطیبی» از موسیقی رپ
«اشکان خطیبی» "بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان" پس از پایان فصل اول رئالیتی‌شو «جوکر» با کارگردانی احسان علیخانی که بازیگران آن به صورت رپ صحبت می‌کردند، نسبت به ممنوعیت موسیقی رپ واکنش نشان داد و در استوری اینستاگرام خود نوشت

به گزارش خبرگزاری شنو، «اشکان خطیبی» “بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان” پس از پایان فصل اول رئالیتی‌شو «جوکر» با کارگردانی احسان علیخانی که بازیگران آن به صورت رپ صحبت می‌کردند، نسبت به ممنوعیت موسیقی رپ واکنش نشان داد و در استوری اینستاگرام خود نوشت:

«حالا که متوجه شدید رپ چه جایگاه و مخاطب و طرفداری داره و در برنامه‌سازی‌هاتون بهش می‌پردازید و از جذابیتش در جهت جذب تماشاگر استفاده می‌کنید، آیا وقت اون نرسیده که به آرتیست‌های رپ فارسی بها بدید؟ حالا که داری ادای رپ کردن رو مجوز می‌دید، چرا به اصلش نمی‌پردازید؟!

اون‌ها رو حتی مشمول واکسیناسیون ویژه هنرمندان هم به حساب نیاوردید! دو دهه تحقیر و تمسخر و ممنوعیت بس نیست؟»

 

کارگردان/ خبرگزاری شنو

بیوگرافی «اشکان خطیبی»

اشکان خطیبی (زادهٔ ۱۹ مهر ۱۳۵۸ در شمیران استان تهران)، بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان اهل ایران است. او تحصیلات را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌است. در سال ۷۹ به همراه بابک سعیدی یک گروه موسیقی به نام آپولون داشته‌اند که راک ایرانی می‌زدند اما از گروه جدا شد. وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می‌زند. او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش‌نامه‌های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می‌کند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز هست.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=21880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.