تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
14
«محمد علیزاده» "خواننده‌ی نام‌آشنای موسیقی پاپ"

در جشنواره موسیقی فجر تنها به بخش سنتی و مقامی توجه می شود

  • کد خبر : 22295
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
در جشنواره موسیقی فجر تنها به بخش سنتی و مقامی توجه می شود
«محمد علیزاده» "خواننده‌ی نام‌آشنای موسیقی پاپ" در حاشیه‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر به این نکته اشاره کرده است که تا وقتی موسیقی پاپ در بخش جانبی جشنواره موسیقی فجر قرار ندارد. جذابیت زیادی برای مخاطب نخواهد داشت. او یکی از نقاط ضعف جشنواره موسیقی فجر را قرار نگرفتن موسیقی پاپ یا مردمی در بخش اصلی و داوری‌ها می‌داند.

به گزارش خبرگزاری شنو، «محمد علیزاده» “خواننده‌ی نام‌آشنای موسیقی پاپ” در حاشیه‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر به این نکته اشاره کرده است که تا وقتی موسیقی پاپ در بخش جانبی جشنواره موسیقی فجر قرار ندارد. جذابیت زیادی برای مخاطب نخواهد داشت. او یکی از نقاط ضعف جشنواره موسیقی فجر را قرار نگرفتن موسیقی پاپ یا مردمی در بخش اصلی و داوری‌ها می‌داند.

در جشنواره موسیقی فجر تنها به بخش سنتی و مقامی توجه می شود

«محمد علیزاده» در گفت‌وگو خود با بیان اینکه در جشنواره موسیقی فجر تنها به بخش سنتی و مقامی توجه می شود. اضافه کرده است: «در سال‌های گذشته تنها در جشنواره موسیقی فجر به اجرای کنسرت می‌پرداختیم. که این کار را در دیگر روزهای سال نیز انجام می‌دهیم. اگر موسیقی پاپ به بخش اصلی برود تاثیر بسیاری در پیشرفت موسیقی دارد، هنگامی که موسیقی به بخش اصلی و رقابتی برود اعتبار کسب می کند.»

این خواننده موسیقی پاپ با بیان اینکه با بازیگران سینمایی زیادی دوست هستم، گفت: «با محسن کیایی رفاقت دیرینه دارم و در دوره‌ای  با او در تئاتری همکاری موسیقیایی داشتم. علاقه‌ی زیادی به موسیقی آرمان موسی پور دارم و شکل کارهای این هنرمند را دوست دارم.»

وی گفت: «برخی از ترانه‌هایم را از برخی صحنه‌های فیلم‌های عاشقانه ایده می گیرم.»

علیزاده در خصوص پرسشی مبنی بر اینکه کدام  اثرتان در دست انتشار است، گفت: «در ابتدای اسفند ماه یک تک ترک با عنوان چند سالته ، منتشر خواهد شد.»

بیوگرافی «محمد علیزاده»

محمّد علیزاده خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز، ترانه‌سرا ایرانی است که در “۲۳ دی سال ۱۳۶۰” در کرج از پدر و مادری میانه‌‌ای به دنیا آمد.  وی در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند و برای نخستین‌بار در ۲۴ سالگی خواننده شد. تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد، او مهندس کشاورزی است؛ اما علاقهٔ شدیدی به موسیقی دارد. آن طور که خودش نقل می‌کند در سن ۱۹ سالگی برای نخستین‌بار عاشق شده‌است و به آن افتخار می‌کند.

انتهای پیام/

4.7/5 - (48 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=22295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.