تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
22

آغاز زندگی دوباره حمید صفت

  • کد خبر : 21443
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
آغاز زندگی دوباره حمید صفت

به گزارش خبرگزاری شنو،  حمید صفت در جدیدترین پست اینستاگرامی خود خبر از حکم قطعی آزادی خود داد. او از مردم کشورمان و  وکلای خود تشکر کرد و نوشت: فی الحال آزاد و آغاز دست بوس‌ مردم ایران ، همه و همه هیچ جبرانی در مقابل این مهر و حمایت و دعا ها و عشق […]

به گزارش خبرگزاری شنو،  حمید صفت در جدیدترین پست اینستاگرامی خود خبر از حکم قطعی آزادی خود داد. او از مردم کشورمان و  وکلای خود تشکر کرد و نوشت:

فی الحال آزاد و آغاز

دست بوس‌ مردم ایران ، همه و همه هیچ جبرانی در مقابل این مهر و حمایت و دعا ها و عشق شما وجود ندارد ، از خدا میخواهم تا بتوانم خدمتی در مقابل این محبت شما انجام بدهم .
ح‌. ص

شعبه ۵۱ دیوان عالی کشور با صدور دادنامه ی قطعی ضمن رد فرجام خواهی معترضین ،رای فرجام خواسته مبنی بر برائت حمید صفت از قتل عمد را تایید نمود.به موجب دادنامه ی مذکور فرجام خواهان دلیل قطعی بر عمدی بودن قتل ارتکابی متهم اقامه نکرده و رای دادگاه کیفری مبنی بر غیر عمد بودن رفتار مرتکب عاری از خدشه و ایراد است.لذا حمید صفت به موجب رای قطعی مذکور از اتهام قتل عمد تبرئه می گردد.

حمیدرضا امیری صفت مشهور به صفت ۲۸ مردادماه ۹۶ به اتهام قتل همسر مادرش بازداشت شد.

مادر حمید، از حدود ۱۰ سال قبل از حادثه، پس از جدایی از شوهر اولش، با هوشنگ ۶۶ساله ازدواج‌کرده بود و حمید هم گاهی به خانه آن‌ها می‌رفت، حمید ۲۴ مردادماه ۱۳۹۶ وقتی فهمید هوشنگ مادرش را کتک زده است، خودش را به خانه رساند و با او درگیر شد.

هوشنگ پس‌ازاین درگیری به بیمارستان انتقال یافت اما سه روز بعد جان باخت. پس‌ازاین ماجرا، دو پسر و یک دختر هوشنگ، از حمید صفت به دلیل قتل عمد شکایت کردند.

خبرگزاری شنو، برای حمید صفت این خواننده خوب کشورمان روزهای خوب و سرشار از سلامتی آرزومند است.

انتهای پیام/

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=21443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.