تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
6

آیین در داغستان طنین انداز خواهد شد

  • کد خبر : 16606
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
آیین در داغستان طنین انداز خواهد شد
جشنواره بین‌المللی فولکلوریک جمهوری داغستان روسیه (۹ تا ۱۵ تیرماه) با حضور هنرمندانی از کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، جشنواره بین‌المللی فولکلوریک جمهوری داغستان روسیه (۹ تا ۱۵ تیرماه) با حضور هنرمندانی از کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

در این دوره از جشنواره، گروه موسیقی مقامی «آیین» از استان همدان به عنوان نماینده ایران در جشنواره حضور خواهد داشت.
اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در روسیه اقدام به اعزام این گروه موسیقی به روسیه کرده است.

بنابر اعلام این خبر، اعضاء گروه موسیقی آیین شامل مصطفی آزادی مقتدر، سید اسحق صادقی، مهرداد وارسته دلیر، حسین احمدی نشاط، معین سره وندی، فرشاد فراهانی دلجو و مصطفی رشیدی مطلق می‌شود.

گروه موسیقی آیین به سرپرستی مصطفی رشیدی‌مطلق از گروه‌های موفق همدانی است که در سال ۱۳۹۴ تشکیل شده و رفته رفته به سطح کیفی کمی خوبی از اجرای صحنه ای رسیده است.
این گروه پرکار همدانی علاوه بر اجرای کنسرت در همدان، در سطح ملی و بین المللی نیز شناخته شده است و عناوین بسیاری را در جشنواره‌های مختلف کسب کرده است.

 

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=16606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.