تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
13

بازگشت آهنگساز فیلم محمد رسول الله (ص) به هالیوود

  • کد خبر : 9878
  • ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۸:۳۱
بازگشت آهنگساز فیلم محمد رسول الله (ص) به هالیوود
ای آر رحمان آهنگساز برنده اسکار موسیقی فیلم‌ میلیونر زاغه‌نشین و محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی قرار است موسیقی فیلم‌های جدید هالیوودی را بسازد.
به گزارش خبرگزاری شنو، «ای آر رحمان» آهنگساز فیلم‌های محمد رسول الله (ص) و میلیونر زاغه‌نشین و برنده اسکار، بفتا، گلدن گلوب و گرمی قرار است که به پروژه‌های هالیوودی بعد از وقفه‌ای باز گردد.

مادر این آهنگساز «کارما بیگام» هشت سال بیمار بود و برای همین رحمان و خانواده‌اش تصمیم گرفتند که مدتی را همراه مادر در هند سپری کنند تا اینکه او در ماه دسامبر فوت کرد.

او در مصاحبه کوتاه خود گفته است که برای من و خواهرانم و همه خانواده ما بسیار مسرت بخش بود که با مادرمان این مدت را سپری کنیم. این موضوع یک جنبه دیگر نیز داشت که باعث شد من در هند بمانم و استودیوی خودم را راه‌اندازی کنم.

در حال حاضر روی موارد خاصی کار می‌کنم، اما دیگر نیازی به این نیست که من آنجا (در هند) کار کنم و می‌توانم از هالیوود نیز روی پروژه‌هایم کار کنم.

این آهنگساز عناوین پروژه‌های هالیوودی که روی آن کار می‌کند را به خاطر علل محرمانه بودن قراردادها نمی‌تواند فاش کند.

رحمان کار خود را با موسیقی متن فیلم “روجا” محصول سال ۱۹۹۲ به کارگردانی مانی راتنام، فیلمساز مشهور هندی آغاز کرد. او در ادمه به غیر از ساخت موسیقی متن فیلم‌ها به آهنگسازی برای ترانه‌های هندی نیز مشغولیت داشت.

او همینطور برای فیلم‌های «آدو جیویتم» به کارگردانی «بلسی» و با بازی «پریتویراج سوکوماران» نیز موسیقی فیلم ساخت اما اثری که توانست او را جهانی کند موسیقی فیلم میلیونر زاغه نشین محصول سال ۲۰۰۸ به کارگردانی دنی بویل بود.

انتهای پیام/

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=9878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.