تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
9

برپایی آنلاین اختتامیه جشنواره موسیقی جوان

  • کد خبر : 4082
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
برپایی آنلاین اختتامیه جشنواره موسیقی جوان
در چهاردهمین سال برگزاری فستیوال موسیقی جوان، در بخش موسیقی دستگاهی و کلاسیک، هشت نفر از هنرجویان هنرستان موسیقی دختران موفق به کسب رتبه در مرحله نهایی شدند.

  به گزارش خبرگزاری شنو، اختتامیه جشنواره موسیقی جوان در تالار وحدت به صورت آنلاین برگزار و نفرات برتر در سه گروه موسیقی نواحی، ردیف دستگاهی و کلاسیک معرفی شدند. با توجه به اینکه هر ساله هنرستان موسیقی با تعدادی از هنرجویان خود در این جشنواره حضور یافته، در چهاردهمین سال برگزاری فستیوال موسیقی جوان، در بخش موسیقی دستگاهی و کلاسیک، هشت نفر از هنرجویان، موفق به کسب رتبه در مرحله نهایی شدند.

اسامی نفرات برتر به شرح زیر می باشد:

در موسیقی ردیف دستگاهی برگزیدگان تکنوازی قانون؛ گروه سنی الف: رتبه اول: فاطمه بهرامی، رتبه دوم به طور مشترک: محیاسادات حسینی و زینب بابایی فرد و رتبه سوم: گندم عربی نژاد مقدم.

در موسیقی کلاسیک برگزیدگان ساز وینسل، هیئت داوران از آوا محرابی در گروه سنی الف تقدیر کرده و برگزیدگان این بخش به شرح زیر اعلام  گردید:

گروه سنی الف: رتبه اول به طور مشترک: آیدا رجبی و عسل بیگی، رتبه سوم: فاطمه زهرا شاکری و گروه سنی ب: رتبه دوم: هستی علیزاده

گفتنی است؛ جشنواره موسیقی جوان هر ساله با مشارکت گسترده اساتید موسیقی کشور و سازمان های مربوطه در سطح ملی برگزار می گردد. موسیقیدانان جوان کشور در سه گروه های سنی الف (۱۵ تا ۱۸ سال) گروه ب (۱۹ تا ۲۳ سال) و گروه ج (۲۴ تا ۲۹ سال) در سه بخش موسیقی دستگاهی، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی به رقابت با هم می پردازند. با توجه به شرایط امسال و شیوع بیماری همه گیر، آیین اختتامیه و اعلام اسامی برگزیدگان، به صورت آنلاین و با تاخیر انجام شد.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=4082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.