تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
7

حکم توقیف اموال برای محمدمعتمدی

  • کد خبر : 13603
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
حکم توقیف اموال برای محمدمعتمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، محمد معتمدی اعلام کرد حساب بانکی خود که حقوق مدرسان آموزشگاه «آبی رود» در آن بوده توقیف شد.روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ محمد معتمدی در صفحه‌ی شخصی خود عکس و متنی منتشر کرد که در آن اعلام شده بود حسابی بانکی محمد معتمدی مشمول حکم قضایی توقیف اموال شده است. […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، محمد معتمدی اعلام کرد حساب بانکی خود که حقوق مدرسان آموزشگاه «آبی رود» در آن بوده توقیف شد.روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ محمد معتمدی در صفحه‌ی شخصی خود عکس و متنی منتشر کرد که در آن اعلام شده بود حسابی بانکی محمد معتمدی مشمول حکم قضایی توقیف اموال شده است.
وی در این پست نوشت:
خدا رو شکر عزیز…
برقرارِ برقراریم! خیلی هم سر کیفیم. بیخود داریم ادای حال بدا رو در میاریم!
امروز یک اتفاق عجیب افتاد برامون.
از آموزشگاه تماس گرفتند که موجودی حساب پرداخت حقوق معلم‌ها از سوی دولت بابت مالیات توقیف شده!
خبر کوتاه بود و عجیب! با خودم گفتم بابک زنجانی و امثال او با آن بدهی‌های نجومی هنوز به مرحله توقیف اموال نرسیده‌اند ولی حکم توقیف اموال بنده با افتخار و به سرعت صادر گردید. نمی‌دانم بابت کدام درآمد ولی عنوانش هست بدهی مالیاتی!!
همه فعالان عرصه موسیقی می‌دانند که بنده یک هزارم بسیاری از دوستان همکار هم در این مملکت فعالیت و درآمد نداشته‌ام. و در این دوسال اخیر که تعداد کنسرت‌های ما هم صفر بوده. حتی همین کنسرت های آنلاین که اکثر همکاران من داشتند را هم بنده نداشتم. گمان نمی کنم هیچکدام از آن دوستان چه در مقام تهیه کننده و چه در مقام هنرمند تا کنون گذرشان هم به اداره مالیات خورده باشد، چه رسد به اینکه حکم توقیف اموال گرفته باشند. حالا ببینید من چه بخور بخوری راه انداخته بودم که دولت و اداره مالیات و نظام بانکی همزمان و طی یک عملیات ضربتیِ مبارزه با فساد، این ابر بدهکار بانکی و مالیاتی را قبل از خروج از کشور ضربه فنی کردند.
البته این هم اموال شخصی من محسوب نمی شد و حساب پرداخت حقوق معلمان آموزشگاه آبی رود بود. چقدر حساب های بانکی من خالی بوده که رفتند سراغ حقوق معلم های آموزشگاه!
بخدا من حاضرم الباقی اموالم رو هم به شما ببخشم. فقط آنقدر کم است که باعث شرمندگی خودم خواهد بود! ولی اگر به همین اندک کارتان راه می افتد بسم الله!
خدا را شکر، من یکی که از سوی دولت محترم، هم پشتیبانی شدم و هم مانع زدایی! حالا با یک روحیه سرشار از امید می روم سراغ ادامه کار فرهنگی و تولید اثر در این مملکت.
شما هم آماده اید؟!
اِوری بادی آر یو رِدی؟

وی علت این حکم را بدهی مالیاتی عنوان کرده است. البته هنوز معلوم نیست این بدهی مالیاتی مربوط به درآمد آموزشگاه «آبی رود» است یا خیر.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=13603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.