تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
8

داوران جشنواره ملی شمس و مولانا معرفی شدند

  • کد خبر : 14993
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
داوران جشنواره ملی شمس و مولانا معرفی شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، چهارمین جشنواره ملی شمس و مولانا باهدف پاس داشت مفاخر عرفانی و فرهنگی ایران‌زمین (شمس تبریزی و مولوی)، تولید آثار فاخر هنری و علمی در حوزه شمس و مولانا و موضوع معرفت، اخلاق، ادب و عرفان اسلامی، ارج نهادن و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی، رصد و آشنایی با […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، چهارمین جشنواره ملی شمس و مولانا باهدف پاس داشت مفاخر عرفانی و فرهنگی ایران‌زمین (شمس تبریزی و مولوی)، تولید آثار فاخر هنری و علمی در حوزه شمس و مولانا و موضوع معرفت، اخلاق، ادب و عرفان اسلامی، ارج نهادن و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی، رصد و آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نهفته در حوزه شمس و مولانا در سال ۱۴۰۰برگزار می‌شود.

همچنین همزمان با انتشار پوستر چهارمین جشنواره ملی شمس و مولانا، اعضای هیات داوران بخش موسیقی و بخش هنرهای تجسمی این رویداد فرهنگی هنری نیز معرفی شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، عبدالحسین مختاباد( خواننده موسیقی ایرانی)، ملیحه سعیدی(نوازنده پیشکسوت قانون) پویا سرایی (مدرس و نوازنده سنتور) داوری بخش موسیقی جشنواره را برعهده دارند. در بخش هنرهای تجسمی نیز رحیم نوهسی، احمد طالبی و محمد مالکی داوری بخش نقاشی و طراحی را انجام می‌دهند.

بخش «آئین و آوا» در جشنواره ملی شمس و مولانا در دو محور اصلی «موسیقی ایرانی و اصیل» و «حرکات نمایشی و آئینی همراه با موسیقی اصیل و ایرانی» که اهداف و اصول کلی جشنواره در آن نمایان باشد برگزار می‌شود.

جشنواره در دو بخش «آئین و آوا» و «نقاشی و طراحی» و در دهه اول مردادماه (از عید سعید قربان تا عید بزرگ غدیر خم) و آبان ماه ( ایام هفته وحدت) برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=14993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.