تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
13

در آخرین دادگاه حمید صفت چه گذشت

  • کد خبر : 17594
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
در آخرین دادگاه حمید صفت چه گذشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده حمید صفت برگزار شد. جلسه رسیدگی به پرونده حمید صفت خواننده‌ای که به اتهام قتل ناپدری خود مدتی است در بازداشت به سر می‌برد روز گذشته دوشنبه چهارم مرداد ماه ۱۴۰۰ در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به تصدی قاضی رحمانی ریاست شعبه […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده حمید صفت برگزار شد.

جلسه رسیدگی به پرونده حمید صفت خواننده‌ای که به اتهام قتل ناپدری خود مدتی است در بازداشت به سر می‌برد روز گذشته دوشنبه چهارم مرداد ماه ۱۴۰۰ در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به تصدی قاضی رحمانی ریاست شعبه و مستشاران برگزار شد. در این جلسه حمید صفت همراه با تیم وکلای خود، ایوب ملکی و حسین شاهرخی حضور داشت.

جلسه رسیدگی به ریاست قاضی رحمانی ریاست شعبه هشت دادگاه کیفری یک استان ساعت ۱۰ صبح تشکیل شد. صفت بعنوان متهم اظهارات را کامل بیان کرد و به سوالات قاضی پاسخ داد. فرزندان مقتول در دادگاه حضور نداشتند. وکلای ایشان اظهاراتشان را بیان کردند.
‏سپس تیم وکلای ‎حمید صفت دفاعیات خود را مفصل و مبسوط بیان کردند که به دلیل شبهه و ابهام در نظر کمیسیون پزشکی مبنی بر علت فوت، مقرر شد علت فوت از پزشکی قانونی استعلام و پس از پاسخ استعلام، جلسه نهایی برگزار گردد.
مهرداد زمانی، ایوب ملکی و حسین شاهرخی وکلای حمید صفت بودند.
‏جواب استعلام پزشکی قانونی چهارشنبه داده خواهد شد و به احتمال زیاد هفته آینده جلسه بعدی دادگاه تشکیل خواهد شد.

تیم وکلای حمید صفت ضمن ابراز امیدواری از روند رسیدگی و مدیریت مناسب ریاست دادگاه بر جلسه و فرصت مناسب جهت تهیه و تدارک دفاع در مورد روند دفاعیات گفتند: هر یک از طرفین نکات و دفاعیاتی را در دفاع از موکلین خود بیان داشتند و در نهایت قضاوت دادگاه با توجه به برخی ابهامات موجود، جلسه رسیدگی را تجدید و به زمان دیگری موکول کردند.

امیداریم که پس از چهار سال از به جریان افتادن پرونده حمید صفت این پرونده به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=17594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.